Van bármely esély hogy a jövőben híd vagy alagút épül Alaszka és Oroszország között ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jelenlegi helyzet alapján nincs. Ahhoz kellene egy orosz-amerikai együttműködés plusz én nehezen tudom elképzelni, hogy ezt hogyan lehetne kivitelezni.
De tegyük fel könnyen megépíthető, akkor az lenne, hogy bármelyik fél kezdi el a kiépítés kezdeményezését, a másik azonnal megvádolja azzal, hogy így akarják őt megtámadni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hídnak és alagútnak ott van értelme és valós gazdasági vagy társadalmi megtérülése, ahol két olyan területet kötünk össze ahol van lakosság,ipar,gazdaság akármi vagy bármi amiből előnyünk lesz.
A csukcs autónom terület 7,5-szer akkora, mint Magyarország és lakják 49 000-ren ( huszadannyian, mint Alaszkát ).
A Bering-szorostól a nagyobb lélekszámű területek az orosz oldalon 1500-2500km-re helyezkednek el ( Kamcsatka, ez 3-5 Debrecen-Szombathely táv) illetve alaszkában 800+km-re ( ez csak egy Debrecen-München távolság). 3500km-nyi semmit mi értelme összekötni egy brutáldrága 80+km-es híddal vagy alagúttal? A környéken se komoly ipar se lakosság se közút se vasút. Semmi. A vasúti kapcsolathoz orosz oldalon 3000km-nyi új vasútat kellene építeni Észak-Szibériában! A 3000km az pont annyi mint Rómát összekötni az északi sarkkörrel vagy Barcelonát Moszkvával.
Önmagában egy kapcsolat a Bering-szorosban nem jelentene semmit, a hozzá szükséges infrastruktúra kiépítése az még ennek a sokszorosa lenne. Ezzel összevetve az oroszoknak nem sikerült megoldaniuk a Szahalin-szárazföld közötti alagút megépítését az elmúlt 70 évben, pedig az csak 6,5km valamint ott helyben van minden: kitermelés, lakosság, közút, vasút...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez olyan lenne mintha az afrikai sivatagot próbálnád áthidalni falutól faluig.
Ahogy írták fentebb nem lenne értelme.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!