Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Miért nem kaptam új Ügyfélkapu...

Miért nem kaptam új Ügyfélkapu jelszót, miután személyesen kértem a kormányhivataltól?

Figyelt kérdés

Már csak személyesen lehetett új jelszót kérnem, mert korábban lejárt a 60 nap.

- Bementem, kértem új jelszót.

- Eltelt 3 nap, nem érkezett az email címemre semmi.


Egyébként nem tudom, hogy ennek automatikusan kellett volna érkeznie, vagy pedig az ügyintézés után a bejelentkezéskor rá kellene kattintanom az elfelejtett jelszó rublikára...És csak ezután jönne az email címemre üzenet.... (?)


Adataimat helyesen adtam meg amúgy, azt le tudom ellenőrizni a bizonylaton. Spam mappámat is ellenőriztem


Mi legyen akkor? Menjek be megint, vagy írjak nekik emailt? Vagy töröltessem magam a komplett ügyfélkapu rendszerből, és kérjek új regisztrációt?



2022. júl. 7. 09:12
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Nekem sms-ben küldték még az nap amikor kértem. Szerintem hívd fel őket vagy menj be megint
2022. júl. 7. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!