Miért nem kaptam új Ügyfélkapu jelszót, miután személyesen kértem a kormányhivataltól?
Figyelt kérdés
Már csak személyesen lehetett új jelszót kérnem, mert korábban lejárt a 60 nap.
- Bementem, kértem új jelszót.
- Eltelt 3 nap, nem érkezett az email címemre semmi.
Egyébként nem tudom, hogy ennek automatikusan kellett volna érkeznie, vagy pedig az ügyintézés után a bejelentkezéskor rá kellene kattintanom az elfelejtett jelszó rublikára...És csak ezután jönne az email címemre üzenet.... (?)
Adataimat helyesen adtam meg amúgy, azt le tudom ellenőrizni a bizonylaton. Spam mappámat is ellenőriztem
Mi legyen akkor? Menjek be megint, vagy írjak nekik emailt? Vagy töröltessem magam a komplett ügyfélkapu rendszerből, és kérjek új regisztrációt?
2022. júl. 7. 09:12
1/1 anonim válasza:
Nekem sms-ben küldték még az nap amikor kértem. Szerintem hívd fel őket vagy menj be megint
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!