Mi ez a pofátlan lehúzás a nemzeti útdíjfizető szolgáltatótól?
Nemrég vettem online egy egy hónapos matricát az ematrica.nemzetiutidij.hu-n, miután megvettem észrevettem,hogy 2x vonta le a pénzt, ez attól lehetett, hogy beírtam az első oldalon az adatokat, tovább mentem,majd visszaléptem, hogy nézzem meg,hogy jól írtam a rendszámot(utólag rájöttem,hogy a végén is le tudtam volna ellenőrizni), tehát az oldalukkal volt valami probléma, fel is hívtam őket, mondták, igen valóban kétszer vettem meg, menjek be egy irodajukba, és egyiket eltörlik és visszaadják a pénzt, 1400 forintos díj ellenében, ott is mondtam az ügyintézőnek,hogy minek fizessek én amikor az ők hibajukból történt, ha mondjuk elfelejtem és kétszer veszem meg akkor ok, én hibáztam, de így az ő hibájuk, rendesen nincs is olyan opció,hogy 2x vegyem meg csak ha egymás után belépek és megveszem, de ez ugyan abban a percben, másodpercben lett megvéve.
A másik, hogy online nem lehet elintézni, ha írok egy emailt és egyszerűen visszautalják egyiket az túl bonyolult tranzakció 2022-ben, ha mondjuk hétvége lett volna és csak atutazoban lettem volna mint az esetek 90%-ban akkor ugrott volna az 5000 forintom, így "csak" 1400.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!