Az ügyintézők mind értelmi fogyatékosok?
#10
Ezek már súlyos szakmai ismeretek, amiket elvársz tőlük. Vannak cégek, ahol az ügyfelek kérdésire való válaszolás annyiból áll, hogy a kedves ügyintéző a weboldaluk GYIK menüpontjából kimásolja a kérdéssel legtöbb kapcsolatot mutató részt.
Nagyon sok helyen embertelen körülmények között kell dolgozniuk.
Rengeteg szokott lenni a munka az ilyen helyeken, úgy, hogy egyszerre több emberrel foglalkozik az ügyintéző, akár egyszerre tízzel, ami mellett nehéz nem hibázni.
Ezeknek az embereknek a java egylégterű irodában dolgozik. Már ez a folytonos háttérzaj is nehezíti a koncentrációt, hát még ezek az ablak és villany miatti harcok, amikor kényelmetlenül érzi magát fizikailag (pl erős fejfájással megy haza, mert nem lehetett ablakot nyitni a levegőtlen irodában).
A szabályokról nem is beszélve, vannak helyek ahol a főnök ordít vele, hogy a 10 perces szünete miért 12 perc lett vagy mindenért ba.szogatja a főnök és állandó stresszven van a beosztott.
Meg a külön feladatok, megbeszélések, céges kommunikációk...
Nem csoda, ha itt-ott becsúszik egy kis baki, és lehet ez a 10-ből egy eset pont nálad fordult elő.
#12
Rendben, de ha ilyen körülmenyek között dolgozik valaki, akkor ne hazudja magáról, hogy egy egzisztenciálisan jó helyzetben lévő valaki. Ismerje be, hogy egy csicskáztatható picsa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!