Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Az ügyintézők mind értelmi...

Az ügyintézők mind értelmi fogyatékosok?

Figyelt kérdés
(Nem mondok cégneveket.) Írtam nekik egy kérdést, majd a válasznak köze nem volt a kérdésemhez. Ezt az elmúlt fél évben két különböző cégnél tapasztaltam. Nekik ezt adják utasításba, hogy ha nem tudnak egy kérdésre válaszolni, akkor válaszoljanak valami másra, amire már tudják a választ?
2022. márc. 26. 18:26
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Általában igen. Meg az autópályamérnökök is.
2022. márc. 26. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
85%
Én levelező vagyok egy cégnél. Sok esetben az ügyfelek leveleit le kéne fordítani ügyfélről magyarra.
2022. márc. 26. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Ugyanez a tapasztalatom.


BME KTH-n egyszeruen keptelenek voltak 3 kerdesemre valaszolni, azokbol is csak 1-re valaszoltak es nem volt tiszta a mondanivalojuk hanem abba is bele kellett kerdezni hogy hogyan ertik.


Fogalmam sincs miert csinaljak ezt. Siman megtehetnek hogy nem valaszolnak, de helyette valamit oda fosnak azt kesz.


Szerintem arrol van szo, hogy sok emailjuk van vagy dolguk, es nem is igazan izgatja oket, gyorsan beleolvasnak es ami szerintuk a lenyeg arra valaszolnak kontextus atnezese nelkul - ebbol lesz egy okadek valasz aminek felig van ertelme felig nincs.

2022. márc. 26. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Tanulmányi hivatalnál nekem is ez volt. Tudják azt a pár betanított feladatot, amit gyakran kell csinálniuk, de tájékoztatás kapcsán felesleges hozzájuk fordulni. Mondjuk ennek néha haszna is van, mert nekem két diplomát adtak úgy, hogy egyiknél se teljesítettem a jogszabályban előírtakat.
2022. márc. 26. 18:36
 5/13 A kérdező kommentje:

#2

Akkor legközelebb valami proli nyelvezettel fogalmazom meg a kérdésemet, hátha több időt szántok a megválaszolására.

2022. márc. 26. 18:41
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

Jaja, kifejezetten én dolgozom mindenhol :D


Csak arra céloztam, hogy nem mindig az ügyintéző a hülye. Van ilyen, a kollegáim között is, de nem ritkán értetlenek az ügyfelek. Főleg, ha szakkifejezéseket akar használni, mert szinte mindig rosszul teszik.


Én, ha választ írok, konkrétan minden egyes ügyfél pontra válaszolok. Arra is, amikor pl. leírják, hogy bár halt volna bele anyám a szülésbe. Vagy hogy biztos fideszes vagyok. Erre is kell egy olyan félmondatot reagálnom, hogy "sajnáljuk, hogy ügyintézésünk során kellemetlenség érte, de bízunk benne, hogy további tevékenységünkkel visszanyerhetjük az Ön bizalmát".


De!


Azt látni kell, hogy az ügyfélnek az ő ügye fontos. MINDEN ügyfélnek a saját ügye fontos. És amikor a napi 1200 beérkező levélre 23 fős csoport kell válaszoljon (szerencsére nem egy napon belül) akkor valóban nehéz mindent alaposan körbejárva reagálni, főleg, hogy amit az ügyfél egy egyszerű eldöntendő kérdésnek szán, néha vezérigazgatói szintű egyeztetést jelent, és a vezérigazgató úr pont tesz rá, hogy válaszoljon nekünk. Mindezt 200 ezer nettóért. És sok esetben nem is mi vagyunk az illetékes cég, de mivel a múltkor is nekünk írt, hát most is nekünk ír, és a mi anyánkat, mert nem tudjuk megoldani az ügyét.


Nézd Kérdező, nagyon simán lehet, hogy igazad van, és kifogtál egy hülyét. Tényleg. De egy ici-pici empátiát nem tanúsítanál? Tudod, mi is emberek vagyunk...

2022. márc. 26. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

"De egy ici-pici empátiát nem tanúsítanál?"


Rendben, elismerem, hogy nem könnyű egy olyan munkát végezni, ahol nap mint nap a saját neveddel kell fémjelezni olyan válaszleveleket, melyek tartalmáról magad is tudod, hogy ostobaság. Ezenkívül, hogy ostobaság, még nyilván az is meg van tiltva, hogy a cég hibáját firtasd benne vagy elismerd, hogy az ügyfélnek van igaza a céggel szemben.

2022. márc. 26. 22:34
 8/13 anonim ***** válasza:
Ha még csak ennyi lenne... de nem ritka, hogy tudom, hogy lehetne fél perc alatt elintézni, de a messze túlbonyolított szabályzás miatt nem írhatom le.
2022. márc. 26. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 Isti22 ***** válasza:

Ügyfélszolgálatosként meg tudom erősíteni, hogy mindkét fél lehet hülye :)


Ami a kérdező esetét illeti, olyat is el tudok képzelni, hogy az a válasz valójában jó válasz, csak nehezen érthetően van megfogalmazva. Ebben az esetben az ügyintéző fogalmazhatna egyszerűbben, de azt meg sokszor nem engedi a szabályzat ilyen-olyan okokból.

2022. márc. 27. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Mérnöki cégnél dolgozom, elég gyakran van konfliktusunk ügyintézőkkel (főleg diplomás nőkkel).

Nemcsak kötekedők, fölényeskedők, hanem elképesztően ostobák, tisztelet a kivételnek. A reál dolgokhoz egyáltalán nem értenek, törvényekkel nincsenek tisztában. Azzal sem, mi a különbség egy jogszabály és rendelet között és hogy mi a hierarchia.

De ez semmi, sokszor szöveget értelmezni sem tudnak, az se értik, kétféle hozzájárulás között mi a különbség.

2023. febr. 10. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!