A kormányok miért az autópályákat erőltetik amikor a vasúté a jövő?
Ez nem egészen így van. Például Ausztriában tilos veszélyes árut (ide tartozik a benzin is) közuton szállítani. Vasuton megy a szállítás, majd a célhoz legközelebbi állomáson tankol a kamion és azt a néhány kilométert teszi csak meg, nem úgy mint nálunk. Miért? Mert 100x nagyobb az esélye egy közuti balesetnek mint egy vasutinak.
Más, egyes országokban van olyan rendszer, hogy a határátkelőnél felteszik a kamiont vasutra, majd azzal viszik át az országon, tehermentesitve az utakat. Működő rendszer, persze az állam is dotállja, ezért. Az eu vasut központú egyébként.
A vasúté akkor lesz a jövő, ha be tudják tartani a menetrendet, és nem lesznek járatkimaradások.
15 éve utazok vasúttal (kényszerből),de a két kezemen megtudnám számolni, hogy ez idő alatt hány nap volt amikor egyáltalán nem késett valamelyik járat.
6-7-9 voltam
Amúgy komolyan érdekelne...
40 évesen még labdába rúghatok a vasútnál?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!