Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Szerintetek kéne-e rovásírást...

Szerintetek kéne-e rovásírást tanítani a magyar iskolákban?

Figyelt kérdés
2010. júl. 31. 11:37
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
Én sem emigrálnék Amerikába, ha lekezdenék tanítani. Szakkör keretében szerintem is jó ötlet lenne.
2010. júl. 31. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim válasza:
100%

mi a fenének kéne tanítani?

magyarul sem tudnak helyesen írni...

2010. júl. 31. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
Most komolyan. Mit erősítene ez a fenenagy nemzeti öntudaton? Az, hogy a gyereknek plusz 1-2 órában felesleges dolgot kell tanulnia? Még jobban megutálná. Egyszerűen használhatatlan tudás nagyobb körökben, nincs helye a kötelező tananyagban.
2010. júl. 31. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 bumbi02 ***** válasza:
30%

nem kéne tanitani kötelezően.. de mondjuk jobb iskolákban előfordulhatna a fakultativ oktatása... igazából át kéne szervezni az egész oktatást, mert a matek,fizika,kémia,biológia, olyan szinten van oktatva amire nagyon keveseknek van szüksége.. vegyük példának a kémiát ahol a kalgopyrin molekulaláncát kell felrajzolni 10.ben!! minek? inkább azt kéne tudni meik anyagnak mien élettani hatásai vannak, mert az tartozik inkább az általános müveltséghez, aki meg orvosnak készül vagy vegyésznek az tanulja ien szinten... ugyanez fizikából, minek kell meg tanulnom a magfizika alapjait hogyha a későbbiekbe soha nem lesz rá szükségem? ...

h ha a heti 3 matek,2fizika,2kémia,2bioszt lecsökkentenék heti 2matek,1fizika,1kémia,1bioszra.. felszabadulna 4 óra amit lehetne értelmesebben tölteni.. pl magyar kultura és népmüvészet...

mert elég ciki hogy ha egy középiskolásnak a görög müvészetről kell esetleg beszélni, sokkal többet tud mondani arról mint a magyar müvészet, népmüvészet sajátosságairól.. vagy akár 1el több tesi óra, mert sokaknak a lustasága már felháboritó... vagy kresz oktatás heti 1 órába.. vagy elsősegély.. ezeknek lenne értelme nem pedig az anyagcsere molekuláris folyamatait oktatni..

2010. júl. 31. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
100%

ilyen, melyik, milyen


A nyelvtant kellene emeltebb szinten tanítani aztán lehet verni a nagy magyar mellet.

2010. júl. 31. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:
bumbi02, vitatkoznék az álláspontoddal. A mai világban, amikor egy ember 3-4 helyen is megfordul főiskolákon és egyetemeken, mire megtalálja a helyét, gyakran igenis szükség van szerteágazó ismeretekre. A te órabeosztásod csak akkor működne, ha már középiskolai felvételkor eldöntené a gyerek, hogy mi akar lenni, aztán onnantól egyéni tanterve lenne mindenkinek, ami középiskolai keretek között nehezen megvalósítható. Szakmunkás és szakközépiskolákban úgysem nnyira vészes a fizika, kémi és hasonló tárgyak oktatása, gimnáziumba meg azért megy az ember, mert elvileg ez nem okoz gondot neki, és általában 3. évtől amúgy is fakultatív rendszer van, ami mellett a "szükségtelen" tárgyakat fokozatosan leépítik.
2010. júl. 31. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
A gyakorlati haszna -felmérhetetlen lenne!
2010. júl. 31. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 A kérdező kommentje:

bumbi02


Nem az óraszámot kell csökkenteni, hanem a módszereket. Több osztály, több tanárral (az ebbe befektet pénz többszöröse visszajönne mielőtt ezen rinyálnának egyesek, hogy "dee mibőőőőőől?" ), akkor csoportmunka, na meg több gyakorlati anyag, nem képletek, hanem konkrét alkalmazás stb.

2010. júl. 31. 12:46
 19/28 anonim válasza:
Mi tanultunk, még alsóban. Akkor volt olyan, hogy "írás" óra, na ott volt rászánva egy pár óra, de kb. annyi, hogy megtanították, hogy kell leírni a betűket, meg elolvasni mondatokat. Aztán az alsós tanárnénim tartott különórákat is, amikre jártam, csak már nem igazán emlékszem belőle sok mindenre. Amúgy mi mén szorobánozni is tanultunk... L/15
2010. júl. 31. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:
100%
Nem kellene itt kisebb csoport meg több tanár, vissza kellene állítani a bolognai rendszer előtti magyar oktatási rendszert. Kimagasló eredményeket produkáltunk vele, aztán elkezdték "tanulóközpontúvá" tenni az oktatást, hogy a hülyegyerek még csak véletlenül se legyen rákényszerítve, hogy szenvedjen kicsit. A régi rendszerben mindenki addig jutott el, ameddig a képességi engedték, ma meg mindenki ott meg azt tanul, amit és ahol akar, szinte nincsenek korlátok, aztán meg csodálkoznak, hogy senki nem megy szakmunkásnak, de diplomázni meg egy 2-es átlagú szakközepes is akar. Elhiszem én, hogy engedjünk mindenkit kibontakozni, de ne ész nélkül.
2010. júl. 31. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!