Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Bosch condens 3000 kombi...

Barkács bácsi kérdése:

Bosch condens 3000 kombi gázkazánról mi a szakemberek véleménye?

Figyelt kérdés

2019. febr. 8. 18:17
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

A nevet fizeted meg.

Csak.

2019. febr. 8. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Jól szervizelhető, kiforrott. (junkers utód)
2019. febr. 8. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 Nosco ***** válasza:

Nekünk olyan lett felszerelve!

Meg vagyok elégedve vele!

2019. febr. 9. 02:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 Mosolygos1 válasza:
Nagyon jó készülek Garanciális hiba nagyon ritka. Hivj fel szak szervizeket és kérdezd meg ha nekem nem hiszel. 10 év alatt 1 volt gyári hibás amit fel szereltem. Gyarancialis hiba nem volt! Nem a nevet kell meg fizetned. A kazán test része nemet szabadalom más mint a többié az égő Része is. Ha nézel robbantott ábrát Ariston western Vaillant ott a kazán ua mosogep dob alakú az egó közepén elől van. ez azért is prémium mert nincs tele pakolva kutyukkel nagyon letisztult. Ariston készüléket néz meg ábrán műanyag minden. A 2500 készülékről is jókat Tudok írni.
2019. febr. 14. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim válasza:

Sziasztok! Nekem egy ilyen típusú kazánom van és sajnos 4 év után megadta magát. Kezdetben azt vettem észre, hogy halk bugás hallatszót minden egyes automatikus bekapcsoláskor. A végén már erősebb lett a hang és már nem is tudjuk használni alacsony hőmérsékleten, azaz 2 -en (1-6-ig skálázva a tekerő gombja). Volt olyan is hogy a bugás miatt lekapcsolta a lángot. Később ismét begyújtott, bugás, kikapcsolt. Tehát most nagyobb hőmérsékleten üzemel, de így túl meleg van a lakásban. Nincs rajta szobai termosztát kötve. Felhívtam egy szervizest és azt mondták, hogy anélkül nem is szabad működtetni. Valószínű, hogy a hőpanel tönkre ment benne, ami nagyon drága.. szóval most nem tudom mit csináljak, mert amennyit mondtak, annyiért már veszek újat.

Előre is köszönöm a válaszokat!

2019. márc. 23. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

5!

Egy szakszerűtlen kialakítás nem a készülék hibája. 4 év alatt sikerült széthajtani, gratulálok.

2019. márc. 23. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim válasza:

A szakszerűtlen használat valóban nem a kazán hibája, ugyanakkor ezek felszerelése engedélyköteles munka. Aki felszerelte, majd a másik aki garanciálisan beüzemelte annak a négy év alatt nem tűnt fel a szakszerűtlen használat? (Éves karbantartást feltételezve)

Nálunk 3 év alatt adta meg magát, úgy hogy minden évben kihívtuk karbantartásra a szakszervízt. Nekem mint laikusnak honnan kéne tudnom, hogy mi a szakszerű használat? Szakembert bízok meg, Tigáz átveszi, márkaszerviz karban tart és senkinek nem tűnik fel semmi...

Lehet a kazán egy jó konstrukció, lehet széles szerviz hálózat van hozzá, de az ott dolgozó "szakemberek" már csak arra hajtanak, hogy beszedjék az éves 20-ast a karbantartásért.

Nem ajánlom senkinek.

2021. máj. 26. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Más készülék szervizese jobb? Meddig fog ott dolgozni?

Ez nem készülék hiba.

2021. máj. 26. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim válasza:

Ezt írtam én is.

Így másodjára már aszerint választottam kinek mi a véleménye a szervízesekről, melyik megbízható a környékünkön.

2021. máj. 26. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

9!

Bocsi! Félreértettem.

2021. máj. 26. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!