MVM előrefizetős mérő cseréje hagyományos mérőre - idénre már ne számítsak rá, ugye?
Próbálom röviden leírni:
Lakást vettünk, EFM van, szeretnánk kicserélni.
Szeptember végén lett kész a szerződés, ezzel is csúsztak, de nem olyan sokat.
Rögtön bementünk, beadtuk a kérvényt, egy héttel később hívtak, hogy megerősítsem a csere igényt (ugyanis fizetős lett).
Ez volt október elején. Azt mondták, hogy hivatalosan 30 nap az átfutási idő, de 2-3 hét alatt küldik a többi infót.
Most itt tartunk, majdnem 2 hónap telt el...
E-mail, telefon megtörtént, többször is, de nem jártam sikerrel.
Mit tudok tenni az ügy érdekében? Idénre ezt engedjem el? Érdemes bemennem személyesen?
Nem sok esély van rá. Nyilvánvalóan a fontossági sorrend végén vagy, mivel a hálózathoz hozzáférsz, így az van előrébb aki esetleg új bekötést kért, majd az, aki bővítést igényelt. No most aki új bekötést kér, avagy bővítést igényel, annak is rendszerint várnia kell 1-2 hónapot.
Ha januárban sem érkeznek, akkor viszont már kell ütni az asztalt az ügyfélszolgálaton. (nem telefonon!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!