Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Kihez lehet fordulni, ha a...

Kihez lehet fordulni, ha a víz szolgáltatóval nem jutok dűlőre?

Figyelt kérdés

7 éve amikor ebbe a házba költöztünk, még nem volt a miénk. Férjem mint egyéni vállalkozó bérelte a főnökétől.

Így a közművek is mint egyéni vállalkozó lettek megkötve.

2020ban megvettük a házat, be is lett jelentve, de maradtunk E.V-ként náluk, nem engedélyezték a lakosságira átállást.

Idén év elején a DRV (Dunántúli Regionális Vízmű) ketté választotta a vízdíjat. Lakossági és Gazdaságira.

Lakossági maradt ugyan azon az áron, a gazdaságit pedig majdnem duplájára emelte.

Májusban férjem megszűntette a vállalkozást. Május 29-el kértük a DRV-t, hogy szeretnénk áttérni lakosságira. Kértek be papírokat, ezeket aznap be is küldtük.

Augusztusban már dühített a dolog, felhívtam őket. Hát az önkormányzatunktól elfelejtettek egy papírt bekérni, ezt akkor a napokban kapták meg. Augusztus közepén. Akkor azt mondták, 30 nap az ügyintézés, kapjuk 30napon belül az új szerződést, tesznek át minket lakosságiba mert minden megfelel.

November közepét írunk. Ma ismét megkaptam a számlát gazdasági tarifán. Hívom őket, hogy nemhogy 30, 3x30 nap is letelt, mi ez? Még mindig nem tudták feldolgozni a kérésünket.... Kérik a türelmet, ennyi....

Május vége óta 6db számlát kaptam lényegében dupla áron.

Kérdeztem a hölgyet, hogy ennek a különbözetét jóváírják? hát nem. Onnantól vagyunk jogosultak a lakosságira, hogy megszületik az új szerződés....

Tehát ezt a 6 hónapot szépen benyelik. És ki tudja mikorra lesznek képesek áttenni minket.

Rohadtul pipa vagyok már rájuk, szeretném ezt nem ennyiben hagyni. Kihez tudnék fordulni szerintetek?


nov. 20. 12:36
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Békéltető testület, bíróság.
nov. 20. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Ha a vízművel nem boldogulsz akkor bíróság.
nov. 20. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Panasz levél írása hivatalosan, van ügyintézési idejük is, amire tudsz hivatkozni, személyes ügyintézés. Végső soron fogyasztóvédelem, bék3ltető testület, bíróság.
nov. 20. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem javaslom még az ügyvéd bevonását, mert az óradíja és/vagy a szolgáltatásáért elkért összeg valószínűleg több, mint nektek a 6 havi felár.

Írjatok panaszlevelet, az email is megteszi. Azt ugyan úgy elfogadja a bíróság. Papírformátumba pedig tértivevényes ajánlott a javasolt.

nov. 20. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Ez a drv.

Nekem 10 évig tartott egy vízóra átírás.

Keresd őket minden elérhetőségen és azt dokumentáld is, ha tudod bizonyítani akkor egyszer majd jóvá írják.

nov. 20. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

E-mail, tértis levél legyen mindenről és a telefonos beszélgetések azonosítóját is írd fel. Ha van a korábbi kommunikációnak is nyoma, akkor egyszerűen nem fizetnék és kész.

Egyébként első körben fogyasztóvédelem és panasz, esetleg a mekh-nek is mehet egy panasz.

nov. 20. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!