Hova lehet fordulni, ha a szolgáltató állítja, hogy jó a jelerősség, közben nem lehet elérni a netet, egy óra alatt a villanyszámlát nem sikerült bediktálni, mert állandóan, de állandóan kidob a netről?
Figyelt kérdés
Ez már túl megy azon, hogy dühítő!2015. nov. 27. 23:16
1/7 anonim válasza:
Szolgáltatóváltás szokott a vége lenni sajnos. De lehet hogy csak rossz helyen van a router. Ha mellé ülsz, akkor is ledob?
3/7 anonim válasza:
Jelerősséget soha nem épületen belül határoznak meg. Se a szolgáltató, se az üzemeltetője a hálózatnak.
4/7 anonim válasza:
Vírus, géphiba teljesen kizárt?
Ha nem vagy biztos benne, egy kölcsönlaptoppal le lehet tesztelni.
5/7 anonim válasza:
Villanyóra állása és ELMÜ?! Nem a net rossz, hanem az általuk agyondicsért ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT! Engem hibátlan jelszóval be se engedett! A három megadott mobilszám közül EGY működött ("természetesen" nem a saját szolgáltatóé). Arra megy ki az egész, hogy lehúzzanak az általuk kitalált fogyasztással! Fel kellene jelenteni ezt a mocskos "szolgáltatót2.
6/7 anonim válasza:
Ha a google.hu bejön, akkor nem a nettel van a baj, meg a jelerősséggel...
7/7 anonim válasza:
Tegnap küldtek levelet, hogy összevontak, új honlap stb. Jelszót is küldtek. ELMÜ online, mint olyan...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!