"Korlátozott az áramügyintézés azok számára, akiknek 2-essel kezdődik a felhasználóazonosító száma. Megértését köszönjük!" ez mit jelent?
Ez fogadott ma az MVM oldalán. Eltűnt a felhasználási helyeim közül az áram, így a számlát se tudom kifizetni. Indoklás nincs, kattintható link nincs. Fogalmam sincs mi miatt van ez és hogy a továbbiakban visszajön e az oldalamra.
Írok az ügyfélszolgálatnak, de az van, hogy 1-2 hét alatt válaszol.
Valaki esetleg tudja ennek az okát?
Írsz majd, ha válaszoltak?
Pár napja még diktáltam nekik a honlapon, és listázva voltak a korábbi adatok az e.on-tól átvéve. Vicces, hogy minden eltűnt, csak azért mert 2-essel kezdődik a felhasználóazonosítóm száma.
Sziasztok!
Most fizettem be a villany számlát. Elvileg már működik rendesen.
3-as
És valóban! Köszi, hogy szóltál!
Kicsit para volt, hogy bővebb tájékoztatás nélkül eltolták ezt.
De akkor csak átmeneti volt. Szerencsére!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!