Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » "Korlátozott az áramügyintézés...

"Korlátozott az áramügyintézés azok számára, akiknek 2-essel kezdődik a felhasználóazonosító száma. Megértését köszönjük!" ez mit jelent?

Figyelt kérdés

Ez fogadott ma az MVM oldalán. Eltűnt a felhasználási helyeim közül az áram, így a számlát se tudom kifizetni. Indoklás nincs, kattintható link nincs. Fogalmam sincs mi miatt van ez és hogy a továbbiakban visszajön e az oldalamra.

Írok az ügyfélszolgálatnak, de az van, hogy 1-2 hét alatt válaszol.

Valaki esetleg tudja ennek az okát?



aug. 5. 17:39
 1/5 Hondaaccord válasza:
Üdv, pont ma néztem nála is ez :(, jó volna valaki írna erről valamit, vagy a szolgáltató vagy akárki :(
aug. 6. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:

Írsz majd, ha válaszoltak?

Pár napja még diktáltam nekik a honlapon, és listázva voltak a korábbi adatok az e.on-tól átvéve. Vicces, hogy minden eltűnt, csak azért mert 2-essel kezdődik a felhasználóazonosítóm száma.

aug. 7. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:

Sziasztok!

Most fizettem be a villany számlát. Elvileg már működik rendesen.

aug. 7. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

3-as

És valóban! Köszi, hogy szóltál!

Kicsit para volt, hogy bővebb tájékoztatás nélkül eltolták ezt.

De akkor csak átmeneti volt. Szerencsére!

aug. 8. 15:53
 5/5 anonim ***** válasza:
Hol lehet online diktálni villanyt? Nekem az appban meg online is csak a gáz mérőóra van.
aug. 12. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!