Az MVM-nél csak robot ad segítséget, élő ember már nem is beszél a telefonba, vagy írásos ügyintézésben?
Figyelt kérdés
júl. 16. 12:12
1/9 anonim válasza:
Beszèlj neki halandzsát mindig, így talán nem èrtès esetèn átadhat rendes szemèlynek.
2/9 A kérdező kommentje:
Ha tudnád miről beszélek, akkor magadba folytanád a hülyeséged. :)
júl. 17. 16:21
3/9 anonim válasza:
Tudom miről beszèlsz. Akkor nem robot hanem automata. Ha AI (egy mestersèges intelligencia vègzi )beszèlsz ami van már több szolgáltatónál, ez egy lehetősèg, van több is, hogy rendes èlő ügyintèzőt kapcsoljon a rendszer.
A robot mit takar nálad, azt nem tudom.
4/9 A kérdező kommentje:
Hajrá hivd fel. Majd megérted miről van szó 😂
júl. 17. 19:48
5/9 anonim válasza:
Egyre jobban terjed ez az AI mánia! Sok cégnél van már. A cégek ez mögé bújnak. Amióta egy garanciális cserét nem intéztek el, azóta olyan cégnél nem vásárolok, ahol mestersége intelligencia veszi fel a telefont!
7/9 anonim válasza:
#6
Boldog ember lehetsz. Én minden szolgáltatónál, amelyikkel szerződésem van, csak a bádotyúkkal tudnék beszélni, ha értené, amit mondok. De nem érti! Értelmi szintje az igen, nem szintjén megragadt. Semmire nem jó!
8/9 anonim válasza:
robetko, és hogyan éred el, hogy ember vegye fel?
9/9 anonim válasza:
Ez az egész AI őrület csak arra jó, hogy a nagy üzletek, szolgáltatók nagyobb hatalmat szerezzenek felettünk, vásárlók felett, miközben azt hangoztatják, milyen jó ez nekünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!