Jogilag megteheti a közműszolgáltató, hogy új
ügyfélként nem küld nekünk szerződést?
Figyelt kérdés
Mivel jogfolytonosság van, erre hivatkozva nem küldenek szerződést. De mi az előző céggel sem voltunk szerződésben hiszen most vettük a lakást.
Most meg azt mondták hogy csak ászf et tudnak küldeni.
De csekket már kaptunk...
2022. okt. 6. 10:21
1/7 anonim válasza:
a csekk megkapása, (és annak befizetése) bizony ráutaló magatartás, és azt jelzi, hogy jogkövető vagy..
A csekk megfelel egy szerzdés tervezetnek, a befizetés meg a jóváhagyó aláírásnak.
Dőlj hátra, és kérj egy kávét.
2022. okt. 6. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Nem tudom a választ de te hátha tudsz nekem segíteni, e- bejelentőn keresztül küldtem el az MvM nek és e-onnak a papírokat de egyenlőre semmi visszajelzés nem történt 🤷♀️ Természetesen a rezsi katyvasz miatt egyiket se lehet elérni… te is esetleg e bejelentőn keresztül csináltad ? Mi történt utána egyszer csak küldtek csekket ? Mennyi idő?
2022. okt. 6. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
#2
Nem, emailon keresztül. Meg persze a hívogatás ne számoljuk bele. Nekünk nem működött a bejelentő. Ha becsatoltál mindent: szerzi vagy tuli lap,
megfelelő átírási doksi ( kettő is van belőle az egyik halálozás esetén van!) és a birtokba adási, akkor is több mint egy hónap után állnak neki macerálás után iktatni. Én már lassan másfél hónapja nem kaptam tőlük semmit csak annyit , hogy nyugi rajta vagyunk az ügyön.
2022. okt. 6. 12:56
4/7 anonim válasza:
Borzasztó én még beszélni se tudtam velük időpontot se tudok foglalni egyszerűen nem tudom miért nincs erre külön egy mellék ….köszönöm azért akkor elküldöm nekik email be is hátha valaki egyszer reagál.
2022. okt. 6. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Ne aggódjatok, sok náluk a csúszás. Én áprilisban adtam be egy felmondási szerződést; ma - fél évvel később - már meg is kaptam a túlfizetést.
2022. okt. 6. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 A kérdező kommentje:
Nekem nem az MVM-mel van a baj. Ők intézik. Nekem a helyi távhőszolgáltatóval. Nincs rendes szerződés csak ASZF. Például mi nem akarunk légköbméterben fizetni, de úgy jött a csekk... Akkor felesleges a digitális költségmegosztó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!