Másnak sem jött meg a villanyszámlája (eon) ?
Figyelt kérdés
Üdv!
Átalányos számla van, minden hónapban ugyanannyit fizetünk.
Júliusig minden rendben volt azonban az augusztusi számla még most sem érkezett meg.
A neten megnézve sincs semmilyen számla, azt írja, hogy nincs fizetni való.
A lakás tulaja (a szerződésnek megfelelően) havonta kéri a befizetett csekkeket, és a megszokotthoz képest már több, mint két hetet "késünk".
A tulaj aggódik, hogy nem lesz időben rendezve a számla.
Egy haverom pedig gázszámlát nem kapott.
Más is járt így?
Szerintetek mit lehet tenni?
2022. szept. 9. 20:42
1/7 anonim válasza:
Mi nem kaptunk se villanyt se gázt. Nem baj, legalább visszafele sült el a rezsicsökkentés csökkentése, most már annyit se kell fizetni mint eddig.
2/7 anonim válasza:
Nekem megjött.
Ti meg addig örüljetek, míg nem jön és nem látjátok meg arajta szereplő összeget...
4/7 anonim válasza:
Néhány ezer ember adata letörlődött, ők augusztusra nem kapnak számlát, nekik az a hónap ingyen volt. Nem olvastad?
5/7 anonim válasza:
Én már megkaptam, de erősen késtek ők is az elszámolással. Ne aggódj, jön az; kicsit szét vannak csúszva, sok a reklamáció.
6/7 anonim válasza:
Azért nem kaptatok az EON-tól mert már MVM van helyette.
7/7 anonim válasza:
Hetekkel ezelőtt megkaptam, pedig csak szeptember 22 a befizetési határidő. Igaz nekem nem a postás hozza a csekket, hanem a mobilappban látom az elektronikus számlát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!