Hogyan érhetném el az mvm-et?
Grrrr... igazából csak kipanaszkodnám magam.. másfél hónapja küldtem emailben fogyasztóváltással kapcsolatos dokumentumokat, semmi reakció, de a számlát még az előző tulajnak küldik. Próbálom őket telefonon elérni, de katasztrófa.. olyan adatokat kérnek, amivel még nem rendelkezek, de ha el is jutok nehezen addig hogy várakoztatásra tegyenek (negyed óra hablatty után) akkor is egyszercsak megszakad és kész.
grrr...
Sokszor kell őket hívni.
Nekem volt, hogy 3 óra várakozás után sikerült is.
Nekem valaszoltak az emailre
ugyfelszolgalat@mvmee.hu
És tegyük fel, nem foglalok időpontot, hanem várok. Küldtek ügye egy automatikus választ, hogy megkapták a levelem, válaszolnak ha sorra kerülök, de 30 napon belül.
A volt tulaj nem fogja fizetni a számlákat, én még nem tudom.. csak nehogy az legyen, hogy kikötik.. de ez akkor is az ő saruk. Én eleget tettem a kötelezettségemnek azzal, hogy kitöltöttem a papírjaikat és elküldtem időben.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!