Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Ha váratlanul egész napos...

Ha váratlanul egész napos kimaradás van egy szolgáltatásban (internet) azt valahogy kompenzálják?

Figyelt kérdés

Reggel óta nincs itthon internet. A vodafone eldugott letölthető karbantartási jegyzékében valóban szerepel 9-15 óráig hogy kimaradás lehet, de

- erről semmilyen értesítést nem kaptunk, a környékbelieket meglepte, hogy reggel egyszer csak elment a net

- másfél órával a feltüntetett időpont után továbbra sincs internetelérés

Ma dolgoznom kellett volna itthonról, de nem tudtam internet hiányában. Mivel nem tudtam előre a dologról, nem tudtam alternatívát se keresni.

Anyagilag kompenzál valahogy a szolgáltató? Egy napi munkabéremet ki téríti meg ilyen esetben például?


Felveszem velük a kapcsolatot természetesen, de a sablonos bocsánatkérésen kívül várhatok bármi egyebet?


2021. máj. 4. 16:34
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
86%

"Anyagilag kompenzál valahogy a szolgáltató?" Nem.

"Egy napi munkabéremet ki téríti meg ilyen esetben például?" Senki.

"de a sablonos bocsánatkérésen kívül várhatok bármi egyebet?" Nem.


"másfél órával a feltüntetett időpont után továbbra sincs internetelérés" A kérdést is ki tudtad írni, na a munkát pontosan ugyan így kellett volna megoldani.

2021. máj. 4. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

#1

A munkámhoz nagyméretű fájlokat kell(ene) mozgatni, és több órás videomegbeszélésen kellett volna részt vennem, ehhez sajnos nincsen elegendő mobilnetem.

2021. máj. 4. 16:41
 3/14 anonim ***** válasza:
94%

Már késő...

Az első negyed órában hívni kell a hibabejelentőjüket,hogy legyen nyoma,...majd 2~3 óránként. Azután lehet megemlíteni a havidíj egyszeri csökkentését+valami kis kompenzációt.

Ez pár száz forint.

2021. máj. 4. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszod, jól jöhet ha lesz még hasonló...
2021. máj. 4. 18:12
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

sajnos 3 napig van lehetőségük a hiba elhárítására a bejelentéstől számítva, utána vagy jogosult bármilyen kompenzációra, benne van az ászf-ben

szóval le fognak pattintani ezzel sajnos, nálunk 2 napig nem volt net a céges mobilnetemet kellett megosztani a laptoppal hogy tudjak dolgozni, még szerencse hogy ilyen esetben elnézőek az adatforgalommal

2021. máj. 4. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
100%
A szerződésben amit aláírtál, le van írva, hogy 99egész hánytized százalékos rendelkezésre állásra számíthatsz. Ennyit vállalnak. Te meg elfogadtad és aláírtad. Az a fél, vagy 1% akár három nap is lehet egy 365 napos évben...
2021. máj. 4. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Viccelsz? Úgy beszélsz az internet kimaradásáról, mint hogy ha 100 évente egyszer lenne. Nálunk havi rendszerességgel megy a net.Szerinted ki kompenzálja ezeket? Senki. Neked se fogja nincs is értelme ezért a szolgáltatót hívni. Max a főnöködnek tudod mondani, hogy ez volt és a papírt, amin rajta van hogy nem lesz internet beviszed, hogy ezért nem dolgoztál. Aztán vagy elfogadja vagy nem.
2021. máj. 4. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
100%

"amin rajta van hogy nem lesz internet beviszed"

Azt inkább ne, mert akkor (részéről jogosan) számonkérne, hogy miért nem szóltál előre.

2021. máj. 4. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
70%
Nyílván számon is kérhet, de egy normális főnök, illetve ha az alkalmazott is megbízható akkor miért ne hinné el, hogy véletlen történt.
2021. máj. 4. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%
Ha normális a főnök és megbízható az alkalamzott, akkor meg semmilyen papírt nem kell lobogtatni, elég bemondani hogy nem volt net
2021. máj. 4. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!