Miért küld az ELMŰ havi 2-3 hibás számlát, amit utána sztornóznak?
Minden hónapban a diktálási időszakon belül bediktálom az óraállást, határidő előtt.
Mégis majdnem minden hónapban küldenek 2-3 teljesen nonszensz számlát, amit utána sztornóznak is maguktól.
Ez miért történik? Mi csinálunk valamit rosszul? Mással is csinálják ezt?
Nem az én nevemen van a szolgáltatás, nem tudom hogy nekem adnak-e ki infót.
Valamint biztosan nem fogják kiadni nekünk azt, hogy mással is csinálják-e ezt.
Ezért kérdezem itt.
Nekunk is ossze vissza kuldik a szamlakat.
Legutobb egy fizetesi felszolitot kuldtek,h kikapcsoljak az aramot,ha nem fizetjuk be.
Minden honapban befizetjuk es mindig is befizettuk a kierkezett csekket. Erthetetlen. Pofatlansagnak erezzuk ,de azonnal befizettuk.
Atnezzuk majd a szamlakat,honnan hianyozhatott ez a befizetes.
Ha lenne mas aramszolgaltato,mar megszabadultunk volna toluk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!