Bella Italia bútorház matracai mennyire jók? Jobb választás lenne egy Dormeo matrac?
Új matracos franciaágyat készülünk venni. A Bella Italia bútorháznál most van egy olyan akció, hogy a prémium matrac mellé ajándék franciaágykeret jár. Ez lenne az: [link]
Eddig a Dormeo Fresh matracát néztem ki [link] , aztán megláttam ezt az akciót.
Elképzelhető hogy ez az "ingyen ágy" akció csak valami hatalmas ráfaragás lenne, és a matracaik valójában ócskák lehetnek egy Dormeo-hoz képest?
Nekünk Dr.Balm Memory matracunk van szeretjük, de ágyat ne vegyetek hozzá!!!!!!!!!
Egy franciaágyat vettünk ott kezdődött, hogy nem tudtak hozzá adni összeszerelési útmutatót ágy helyett egy fejtámlát és 3 kárpitozott fa deszkát kaptunk amin tetőléc volt az oldalsó tartóelem és a középrésszel nem volt egy síkban.
Saját költségemen rendbe hoztam, reklamációmra (két hét után)az volt a válasz, hogy kiküldenek egy szemlézőt és eldönti garanciális-e a hiba.
Javítást nem kértem, mert az is hetekbe telt volna kártérítést viszont igen de sajnos nem áll módjukban adni.
Jelenleg itt tartunk, mindenki gondolja meg, hogy vásárol-e tőlük!
Mi korábban többször is rendeltünk tőlük bútort irodába és otthonra is egyszer, teljesen rendben ment minden. Mi összeszereléssel kértük, mindig nagyon készségesek voltak a szállítók.
A #3-as hozzászólónak üzenném, hogy amennyiben nem bútorasztalos a végzettsége, nem kellett volna összeszerelés nélkül kérni a franciaágyat. Ha saját maga felelősségére szétforgácsolja a bútort, majd kártérítési igényt nyújt be, úgy megértem, hogy nem kapott, sem pedig garanciát. Saját elmondása szerint 4 darabból állt a bútor, ennyihez miért kellene összeszerelési útmutató? Ágyrács pl. lemaradt?
Nem kenyerem senkit védeni, de ha elégtelen teljesítéssel áll szemben valaki (tudom, mert a cégem nekem is fuvaroz ki sérülékeny termékeket), akkor a szállításkor kell panaszt tenni, jegyzőkönyvezni. Gondolom itt nem ez volt a helyzet, a saját hibából sérült bútort - ami ráadásul egyedi igények alapján készült, már nem veszik vissza...
Véleményem szerint egy százezres értéket képviselő egyedi designer bútornál az összeszerelés ára elhanyagolható a saját hibával okozott problémákhoz képest.
Kérdező, ha te is vinnél egy vállalkozást, akkor tudnád, hogy az elégedetlen vásároló mindig hangosabb. Amelyik cégnek pedig sok vásárlója van, annál több a panaszkodó is.
Én számítástechnikában utazom, de köszönöm a feltételezést :D Nem árt észnél lenni, nálunk is vannak vevők, akik nem kérik a szerelést, ők jobban tudják majd... na így szokott visszajönni garanciába a megsütött alaplap és a többi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!