Jysk-ben visszaadják a pénzt, ha mégsem jó a termék (nem hibás), és nem akarom levásárolni az árát?
Nem a törvényre vagyok kíváncsi, hanem a Jysk megoldására, hogy járnak el ilyen esetben.
A termék mérete nem jó, ez csak itthon derült ki, és tudom, hogy nincs belőle nagyobb.
Ezt csak akkor tudod meg, ha megpróbálkozol vele.
Gondolom még a Jysk üzletek sem egyformák, ott függ az ügyfélszolgálatostól is, akivel összeakadsz, függ az üzletvezető mentalitásától, függ a vásárlás óta eltelt időtől - és még számos tényezőtől.
Én annyit tudok, hogy az Auchanban simán visszaadják, Media Marktban esetfüggő, vagy visszaadják vagy ajándékkártyára töltik, amit bármikor levásárolhatok, a Tescóban el kellett kérnem a vásárlók könyvét, mire visszaadták - pedig ott volt egyedül tényleg jogos a kifogásom.
Mindenesetre sok sikert! Majd írd meg ide, hogy sikerült-e!
OK, holnap megyek.
A honlapjuk szerint:
"Csere
Az eredeti csomagolású, ép és sértetlen állapotú árut szívesen visszavesszük, és másik árura cseréljük. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik üzletünkben megteheti. A csere lebonyolításához a vásárláskor kapott eredeti nyugtát is hozza magával. Amennyiben kínálatunkban nem talál megfelelő terméket kérésére a vételárat visszafizetjük."
Ez jól hangzik. Majd megírom!
Simán visszaadták, egy szó nélkül.
Gondolom azért, mert sok negatívum jelent meg róluk, és a vezetés változtatni akart. De ez csak az én véleményem.
A lényeg, hogy kedves volt a nő, segíteni is próbált, de egy lakberendezési terméket nem akartam szerszámokkal átalakítani, így inkább visszakértem a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!