Kanapé probléma. Kit terhel a költség?
Vettem egy közel 200 000 forintos kanapét amivel minőségi problémáim vannak.
Rugós kanapé amin szivacs réteg van, ez a szivacsréteg pár helyen teljesen besüppedt így közel sem olyan kényelmi komfortot ad mint máshol.
A vásárlás helyén felvettük a jegyzőkönyvet, ígéretet kaptam, hogy felveszik a kapcsolatot a gyártóval.
A kanapé azonban 200 km-el a vásárlás helyétől eltérő helyen van, amire az eladó azt mondta, hogy a gyártó "esetleg" kimegy házhoz és megnézi a terméket, de ha nem találja minőségben kifogásolhatónak a kanapét akkor rám terheli a kiszállás költségét, több 10 000 forintot.
tartós fogy. cikknél ha a szállítás tömegközlekedési eszközön nem oldható meg és az értéke több mint 10 000 akkor kötelesek a helyszínen megnézni.
csak attól tartok, hogy nem fogják elismerni a problémát mert a hozzáállásukon látszik, hogy nem akarnak csinálni semmit... ezért érdekelne, hogy van-e jogalapja az eladó állításának, mert a jogszabályban én nem láttam erre vonatkozó kikötést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!