Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Hol tehetek panaszt a fogyaszt...

Hol tehetek panaszt a fogyasztóvédelmen kívül, ha egy országosan 4 üzlettel rendelkező bútoros cég átrázott? Az akciós újságukból vettünk kanapét, erre egy használt, roncs ülőgarnitúrát küldtek ki.

Figyelt kérdés
Telefonon leráznak minket, asztalost akarnak küldeni a javításra.Ha járt így már vki, hogyan sikerült visszakapnia a pénzét?
2011. okt. 8. 18:26
 1/3 anonim ***** válasza:
Erre nem vonatkozik a 8 napon belüli visszaküldhetőség? Ha nem hajlandók foglalkozni veletek, marad a fogyasztóvédelem, vagy az adott felettes szerv.
2011. okt. 8. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
"Felettes nevét, tel. számát nem adhatja ki"-ezt mondta a telefonba az ügyfélszolgálatos. Totál ki vagyunk. Nagyon durva. Fix, hogy többé nem veszünk semmit a ...lixtől.
2011. okt. 8. 21:21
 3/3 anonim válasza:
Mi is jártunk így nem bútorral igaz. A Fogyasztóvédelemtől kezdve,a jegyzőn át a békéltető testületig eljutottunk, ahol megmagyarázták, hogy mi vagyunk a hibásak, minek veszünk új autót. / azóta is hibás / Saját költségre kellet volna független szakértőt hivni, persze előre fizetni...Ő megállapitja , hogy jogos-e a reklamáció...Persze független...
2011. okt. 11. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!