Rendeltünk 170000 forintért az EXPEDO oldalról egy kanapét és rosszat hoztak,a telefont nem veszik fel.Mi a teendő?
Ne vásároljatok tőlünk!
Silány minőségű, lyukas kanapét szállítottak ki, melyet megreklamáltam. Szerintük erre nem vonatkozik a reklamáció, elállhatok 14 napon belül, saját költségen visszaküldhetem.
“ugyanis mechanikai eredetű hiba nem képezi reklamáció tárgyát. A leírtak alapján amennyiben a termék visszaküldésre kerül és rendben találtatott úgy a teljes összeg/vételi ár visszautalásra kerül.
Fel tudjuk Önnek ajánlani elszállítási szolgáltatásunkat 35 000Ft -ért mely helyben fizetendő készpénben a sofőrnél. Módunkban áll általunk meghatározott pénzösszeg levonására, a termék károsítása fejében. Az adott hibák ellenőrzése a reklamációs e-mailben szereplő fotók alapján történik.
Amennyiben rendben találtatott, 14 napon belül vissza utaljuk a pénzt a számlaszámra.”
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!