Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Rendeltünk 170000 forintért...

Rendeltünk 170000 forintért az EXPEDO oldalról egy kanapét és rosszat hoztak,a telefont nem veszik fel.Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Szörnyű! U alakút rendeltünk, 320 centiset és jött egy undorító L alakú.Ha hívjuk őket felveszik, tovább cseng a telefon és azt mondják minden vonal foglal.Ezt játszuk reggel óta.Konkrétam 170000 ment ki az ablakon a havi 200000 forintos fizetésemből.
2021. aug. 18. 13:00
1 2
 11/11 anonim válasza:

Ne vásároljatok tőlünk!

Silány minőségű, lyukas kanapét szállítottak ki, melyet megreklamáltam. Szerintük erre nem vonatkozik a reklamáció, elállhatok 14 napon belül, saját költségen visszaküldhetem.

“ugyanis mechanikai eredetű hiba nem képezi reklamáció tárgyát. A leírtak alapján amennyiben a termék visszaküldésre kerül és rendben találtatott úgy a teljes összeg/vételi ár visszautalásra kerül.

Fel tudjuk Önnek ajánlani elszállítási szolgáltatásunkat 35 000Ft -ért mely helyben fizetendő készpénben a sofőrnél. Módunkban áll általunk meghatározott pénzösszeg levonására, a termék károsítása fejében. Az adott hibák ellenőrzése a reklamációs e-mailben szereplő fotók alapján történik.

Amennyiben rendben találtatott, 14 napon belül vissza utaljuk a pénzt a számlaszámra.”

2024. ápr. 26. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!