Cifareli háti permetező alig akar hidegen indulni. Egyértelmű kihagy a gyújtás. Miért?
Én is nagyon meg vagyok lepődve,ez olyan ,mint amikor a hóhért akasztják .
Egyátalán permet hogy kerülhet oda .
Szerintem nagyon is egyszerű oka lehet,csak elkerülte a figyelmed .
Én a Solo 25 éves motoros permetezőmet,a 3 . mestertől hoztam el,de már ekkor apróban ,dobozban,kidobásra itélve.
Már ugyis mindegy alapon aztán,kerestem a hiba okát,és meg is találtam .Összeraktam ,és azóta is kifogástalanul működik .Ami bosszantó,olyan alkatrészeket vetettek,amire nem volt szűkség ,és még munka dijat is kértek .
A gyertyához csak úgy mehet,ha a gyertya sapka el van öregedve,és nem passzos a gyertyára .
Magát a tipust nem ismerem,ezért kell azt is megnézni.ami jónak tünik .Elektromos vezetéket id .
Ha van leállító vezeték, annak a szigetelésének az elöregedése, sérülése okozhat indítási nehézséget.
Gyújtásmodul ilyent nem szokott csinálni. Inkább jellemző az hogy hidegen jó és melegen válik viccesé.
Ezenfelül gyújtókábel, gyertya szigetelés ellenőrzés, gyertyapipa zavar szűrő ellenállását mérd meg.
Hogy mit? A hidegindítás a legkényesebb üzemállapota egy motornak.
Ha elégtelen a gyújtókábel szigetelése akkor a sérült szigetelésnél kúszó áramok jöhetnek létre. Ezzel gyengítve a gyertya pólusai közt létrejövő gyújtóív erősségét.
Meleg motornál, (ahol nem zúdul annyi benzin a gyertyára,
mint hidegindításkor) ahol ideális a keverék képzés gyengébb ívvel is üzemképes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!