Milyen rotációs kapát vegyek 2000 négyzetméteres szőlőbe?
Nincs mit.
Az, hogy megtervezem, kikisérletezem, tesztelem. Majd ennek megfelelően létrehozok egy gyárat, vagy egy hasonló terméket gyártó vállalattal szerződök, kínában, átadom a teljes tervdokumentációt,(agyagminőség, gyártási mód, minőségellenőrzés, stb...). Azt ne hasonlítsuk össze azzal, hogy az üzletkötő talál egy kínai gyártmányt, jóesetben vesznek belőle néhány tíz darabot nyúzópróbára, vagy csak rábuknak a gyári selejt statisztikára, és már megy is rá a megrendelő matricája.
Szóval a kínában gyártatott, és a kínában gyártott között van különbség.
Az oleo nem gyártat kínában. Csak vásárol.
Azért az, nem ugyan az.
Még korai lenne bármit is mondani róluk. Én egyenlőre fenntartásokkal fogadom. Sokan szidják az mtd-t is, ennek ellenére nem sok munkát ad. Pláne ha az eladott darabszámokhoz hasonlítjuk a javításra hozott mennyiséget. Pedig a nagyáruházakból raklapszám hordják haza a népek.
Ezen a videón nagyon dícsérik. Bár vicces, hogy kijöttek a falu szélére, és már is fellazulgattak a csavarok rajta.
Ehhez meg nem sokat kell hozzáfűzni...
Leharcolt? Talán inkább csak használt. ... vagy te csak nézegetni fogod?
Amit belinkeltél, az megegyezik az első videón lévő oleo matricással. Sok jelentőséget ne tulajdoníts annak,hogy 3mm-s alu öntvény, vagy 2mm-s acéllemez préselemény az az alkatrész. Ezeknek a résznek számos gyenge pontja közül nem ez a legnagyobb, hanem a feszítésnélküli, csak zsírzott lánc.
A szenkirályi hajtással két gond szokott lenni. Az egyik: magyar ember úgyszeret kapálni, hogy gyönyörködik a forgó kapák varázslatos táncában. Ez a látvány annál is fontosabb, hogy a burkolattal sokkal szebb munkát végez a gép. Ezért az első dolga, hogy leveszi a burkolatot. Annyi esze persze nincs, hogy a két M8-as csavart vissza tekerje ami oda fogta addig a burkolatot. Így a por akadálytalanul be tud jutni a hajtóműbe.
A másik: Mert hiszi a magyar, hogy ha az anyaföldből egy szem is marad natúr "áláménium" hajtásházon, akkor az úgy hat rá mint Supermenre a kriptonit. Ezért le kell mosni! Ez lételememe a magyarnak! ...és lehetőleg magasnyomásúval... a használati útmutatóban az is le van írva, hogy hogyan mossa le ha nem bírja elnézni. Jaaaa! Nem a kapákat mossa le! Bele egyenesen a kuplungházba!
Az újakon ezeket a gondokat kiküszöbölték. Magyarán hülyebiztos lett.
Rükverc? Kocsit húznál? Akkor ne kapáló gépet vegyél.
Nekem Oleo-m van, de csak egy éve nyúzom. Eddig légszűrőolajon és benzinen kívül nem kellett hozzányúlnom, pedig meg lett küldve rendesen, mert egy elvadult, köves-gyökérmaradványos területen használtam kb 25 órát.
Mielőtt megvettem én is tudakozódtam, de erre nincsenek 20 éves tapasztalatok, viszont egyik megyei bolt, ahol mindenfélét árulnak és szervizelnek is, elárulta, hogy az értékesítéshez arányítva keveset hoznak vissza. Ő mondta, hogy a mai Honda se olyan, amilyenek a jó hírnevet szerezték a márkának és az én kedvencem a Subaru motorral szerelt Husqvarna kapagép kimondottan ellenjavallt, aminek okát az adja, hogy nem olajtükrös légszűrővel látták el.
Tudom, hogy ez kevés tapasztalat ahhoz, hogy tanácsot adjak, ezért nem is adok, csak a tapasztalatot osztom meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!