Kezdőoldal » Otthon » Kert » 2 hónapja vettem egy új...

2 hónapja vettem egy új Straus fűkaszát, és szinte nem is használtam de már nem indul. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
A probléma részletesebben: Eleinte működött, indult, viszont volt egy időszak, hogy leállítottam, és utána hiába volt meleg, nagyon nehezen tudtam csak elindítani. Később a probléma fokozódott, nem tudtam elindítani... Ezek után szimeringeket cseréltem, Viton anyagút tettem bele! A probléma nem javult... Vettem rá egy új karburátort, de se kép se hang... Ma este sikerült elindítani, de hirtelen leállt, és nem tudom elindítani... Karburátort hiába állítgatom, sehogyan sem jó... A kezem már véres a berántókartól, valakinek van ötlete azon túl, hogy egy hulladék kínai gép?

2015. nov. 5. 22:16
 1/9 anonim ***** válasza:
Van típusszáma?
2015. nov. 6. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

2 hónap alatt semmilyen szimering nem mehet tönkre, arra kár volt költeni, meg így bizonytalanra a karburátorra is.

Ennyi pénzből elvitted volna egy szakemberhez, aki beállítja neked, meg átnézi a gyújtást, nem zárlatos-e valami. Lehet, hogy csak a gyertyahézagon kellett volna állítani, vagy egy másik gyertyát kipróbálni egy másik, működő gépből.

2015. nov. 6. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

A két hónapos gép meghibásodásánál nem szerelgetni kell, hanem érvényesíteni a garanciát.


Szerintem.

2015. nov. 6. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Mivel piacon vettem, sajnos garancia nem nagyon léphet életbe... Gyertyahézagot többször is állítottam, nem lett jobb!
2015. nov. 6. 10:31
 5/9 anonim ***** válasza:
90%
Na látod ez a baj a piac! Spórolni akarsz aztán a végén rosszabbul jársz. Szikrát ad egyáltalán?
2015. nov. 6. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 egySanyi ***** válasza:
Ilyen van nekem is, lekopogjam eddig nagyobb gond nélkül üzemel és bivaly erős. Gyárilag sajnos elég silány ezeknek az összeszerelési minősége, vétel után burkolatokat leszedni és minden csavart ellenőrizni, utánhúzni ha kell. Bontható elektromos csatlakozásokat is szétszedni és összerakni. Nálam is előfordultak ilyenek pl. a tank tartó csavarok egyszer csak kiestek és szerencsétlenül pont a lendkerék részhez estek be, kicsit átrendeztek ott dolgokat törtek karcoltak, de szétszedés kitakarítás után megint hibátlan. Elektromos csatlakozás is laza volt, szinte majd szét esett. Gyertyára levegőszűrőre figyelni kell szöghajtást időnként zsírozni. Indításnál karbit jól felpumpálni levegőt elzárni és hajrá.
2015. nov. 6. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Először is kölcsönözz valakitől egy működő gyertyát. (Ha neked nincs láncfűrészben, kisebb rotában, szivattyúban, stb.)

Ha ezzel sem megy, vidd el egy hozzáértőhöz. Így ismeretlenül nem tudom, mennyire vagy szakértő.

2015. nov. 6. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Sokszor előfordul, hogy a gyújtókábelen szétugrik egy indokolatlan kábelsarupár a szigetelés alatt (általában kerek csatlakozású is, hogy tényleg ne könnyen vedd észre).
2015. nov. 9. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 TonyService válasza:
100%

Sűrűn javítok FS 400 feletti fűkaszákat, ami negyedmilliótól indul újonnan. Az egyik barátom vett egy STRAUS FŰKASZÁT 20ezerért, pár óra használat után alig indult neki. visszavitte, kicserélték, és az új gép is ezt produkálta. Ekkor hozta el hozzám, hogy mi lehet a baja, vissza vigye-e megint. A diagnózis: 5pumpálás, pöccre indult, majd kipörgés után fuldoklott, és le ált. Miszlikre szedtem, mindent rendben találtam, de nem indult. Vetettem vele új karburátort, de azzal se indult, csak pöfögött, és lefulladt. Majd gyertyacsere, gyujtáskontrol, és csurig tankoltam. Indult ment tökéletesen. Majd pár perc használat után ismét kezdődött előröl a jelenség. A HIBA GYORSAN KIDERÜLT, HOGY MÁR ÚJONNAN SELEJT A TANKBAN A BÚVÁRCSŐ! Mivel túlnyomásos a tank, ezért a benne lévő búvárcsövön keletkezett repedések nem engedik a benzint feljutni a karburátorba, igy gyakorlatilag üzemanyaghiány lép fel. Megtévesztő, hogy a pumpa szívja rendesen, de miután beindul a gép, felpörög, és egyre kevésbé akar menni, fullákol. Több gépet javítottam azóta, és mindnek ez volt a baja. (Új gépekről beszélek) Az első áldozatom a cimborámnál azóta is megy rendesen, 20:1 keveréket használt. Több száz ezret keresett vele egy nyáron. Persze nem irigylem, mert fizikailag nem egyszerű kenyérkeresés nagy gazban, kullancsosban.

Szóval: Ellenőrizd az üzemanyag csöveket, a tankban főleg! A tank nyitáskor szuszogjon, mert túlnyomás alatt kell hogy legyen. Ha a pumpa repedt, akkor nem szívja fel rendesen a benzint, de ha szimeringes, akkor sem szeret indulni! 1deci olajat 2liter benzinhez! Inkább füstöljön, mint megszoruljon! Gyertya csere márkásra! Csavarokat érdemes meghúzogatni, mert gyárilag laza mindenütt. Damilfej cserével nagyon hatékony készülék. Nagyobb átmérőjű dobbal nagyon megnövelhető a teljesítménye. Apukámnak is ilyen van, és Sthil FS 4xx-ra való damilfejet tettem rá, (esztergált adapterek szükségesek) nagyon pazar lett. A gyári damilfej átmérője kicsi ezért rossz a hatásfoka, és ami kapható minden más hozzá az KUKA!

2016. márc. 1. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!