Stihl 230 fűrészemből miért folyhat a lánckenő olajam?
Van egy 9 éves stihl Ms 230 fűrészem újonnan vettem. Eddig csak a kipufogó tömítést nyomta ki, néha itt-ott dugulás és apró problémák voltak vele. Most sem hiszem, hogy nagy baja lenne, de nem jövök rá mi baja.
A kipufogó alatt dől az olaj. Először azt hittem, megint a kipufogó tömítés, mert kicsit lelazult. Szétszedtem meg tisztogattam, tömítést cseréltem és összeszereltem. Most is jön. De már látom, hogy a láncvezető oldali résznél van egy kis kivezető nyílás és onnan jön az olaj. Kipucoltam a láncvezető olajző nyílását és az olajzó résznél is mindent komresszorral átfújattam. Most is folyik. Lehet híg az olaj?
Utcabeli 025 gépét megnéztem és lefényképeztem.
Itt a lyukban van valami szükítő és nem jön belőle az olaj.
Ez az enyém nincs a lyukban szükítő (elhagyhattam az erdőben), alapjáraton és kis gázon nem jön belőle, de nagy gázon csak úgy bugyog a lánckenő olaj a lyukon.
Tank nincs megrepedve. Hogy hívják azt a kis szűkítőt ami az enyémből hiányzik?
Passz nem tudom a nevét.De még a robbantott ábrán sem találom. [link]
Dugózd le valamivel amit ki tudsz venni ha nem jó.
Elég gyakori probléma ezeknél a gépeknél(ms210-230-250) főleg kompresszoral való tisztitás után szokott jelentkezni mert belefújnak az olajnyilásba miután leveszik a láncot és a vezetőt és a másik oldalon a dugót kilöki a nyomás.
A megoldás az,hogy kell késziteni egy új dugót a kipufogó melletti lyukba és be kell olvasztani egy picit,hogy ne essen ki.
Most telefonról vagyok de később rakok fel néhány képet arról ahogy én szoktam megcsinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!