Fűnyíró miért nem indul hidegen?
kétütemű ?? akkor főtengely szimering
vagy falsot szív valahol karbi alatt vagy ki tudja látam már eztis aztis ez mindketttre igaz lehet.
ha meg négyütemű akkor meg ha szivatóra sem indul de már melegen megy akkor nézd meg a szelephézegot (20fokon) de am valószínű hogy mikor majd vágni kell ténylegesen a füvet melegebb lesz és indulni fog. 0 meg minusz fokba egy ilyen szerkezettől ne várd hogy pöccre fog indulni.
hát attól még mennie kéne. De erre könnyű rájönni hogy kevés-e a kompresszió mert megnézed hogy mennyi olajat eszik és ha sokat akkor már kevés mivel fektetett motorosokra csinálják ezeket hát amint megkopik a henger meg a dugó és a gyűrű rögtön zabálja az olajat ha nem akkor viszont semmi baj a kompresszióddal.
Ez nem diesel hogy a kompresszión múljon a működése itt a szikra jön ha kell ha nem és ha megkapja az anyagot annak mennie kéne
Hát akkor passz ha minden meg van nézve meg új.
Hát esetleg még érdemes megnézni a kipufogót hogy nincs e tele korommal ilyennel is találkoztam már meg ritka esetek egyike hogy nincs a helyén a gyújtás ami miatt nem indulhat hidegen, ilyennel még nem találkoztam de hallottam hogy nem állitható a gyújtás mmégsincs a helyén mert a főtengely elcsavarodott néhány fokot és ez már lehet oka.
De a benzines dolgokat nem szeretem sok benne az elektronika inkább diesel ha az nem megy szinte rögtön meglehet találni a baját
(autótechnikus a végzettségem) De így látatlanba nem tudok többet, még tippelni se :)hát sok szerencsét hozzá majd ha megvan a baja azért írmár majd le köszi
Én is szerelőt hívtam a garanciális Honda kapámhoz, mert tavasszal izomlázasig rángattam de nem indult.
A szervízes egy kis 40 kilós srác volt, aki kitolta a napra, és tartott egy 5 perces kiselőadást a Honda csodálatosságáról, majd mire unni kezdtem volna befejezte, és egyetlen mozdulattal berántotta.
Azt hittem elsüllyedek szégyenembe, és egyben meg is üt a guta mérgembe.
Mondta a srác, hogy ki kell tenni a tűző napra egy negyed órára (hogy a karburátor jól felmelegedjen), és csak azután szabad új benzinnel feltölteni és a piros szívató gombot háromszor megnyomva berántani.
Ez egy ilyen típus...
A szívató a valóságban is szívat, nincs vele gond, rossz beállítás vagy valami?
A kompressziót bármelyik szervizben meg tudják nézni, mindenhol van hozzá ilyen gyertya helyére becsavarható mérőszerkezet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!