FISKARS metszőolló 2 hét használat után beragadt. Mi lehet a baja? Hogy tudnám megjavítani?
Figyelt kérdés
FISKARS PowerGear kúpkeretes metszőolló, rózsalonc metszése után teljesen beragadt, a rugó nem tudja szétnyomni a nyeleket. Beolajoztam az egymáson elcsúszó alkatrészeket, de nem lett jobb.2011. márc. 31. 11:28
1/6 anonim válasza:
Esetleg nem szorult be valami csavar.
2/6 A kérdező kommentje:
FISKARS nem az a fajta, ahol a csavarok kiállnak. a nyeleket szét lehet hajtani, de a rugó magától nem képes szétnyomni, így viszont nem lehet vele folyamatosan gyorsan dolgozni
2011. ápr. 1. 20:44
3/6 anonim válasza:
Vidd vissza a vásárlást igazoló blokkal együtt, abba a (szak)üzletbe ahol vásároltad. A Fiskars nem az-az árúkategória (ha eredeti és nem hamisítvány!) melynek 2 hét használat után, már működő képtelenné léne válnia!
Min. 1 év jótállás vállal rá a gyártó, az igazolhatóan erőszakos törésen kívül! (Anyaghibából eredő törésre is, vonatkozik a garancia!)
4/6 anonim válasza:
Nincs jobb megoldás, vissza kell vigyed a boltba, ahol vetted. Esetleg, ha felajánlanak egy cserét, akkor cseréld ki Gardena ollóra. Az nekem nagyon bevált, évek óta jól működik. Kb ugyanez az árkategória.
Másban nem jó a Gardena, de az ollói tényleg jók.
5/6 anonim válasza:
A két szárat összefogó csavar nincs nagyon meghúzva,mert tapasztaltam már olyat, hogy használatnál autómatikusan rászorít. Ha nem önzárós, hanem kontraanyás módszerrel van ellátva nem lehet ott a baj ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!