Honda GCV160 gépem kapálás közben erős fémes csikorgó hangot hallatott majd hirtelen leállt. Kis idő múlva inditottam és utána rendben üzemelt.Milehetett az oka?
Ja, ez tényleg lehet, hogy a berántó nem állt vissza alaphelyzetbe, és menet közben valahogy úgy rázódott, hogy hozzáért.
(Amúgy a hajtóműben is van olaj? Én egyszer vettem hagyatékból egy újszerű kapát, és kiderült, hogy az öreg olaj nélkül járatta, úgyhogy a szimeringek szétmentek, a bronzkerék meg negyedrészben elkopott.)
Hogy hogy kell az olajszintet ellenőrizni, ahhoz tudni kellene, hogy milyen típusú a kapád. (A GCV-160 nem a kapa típusa, hanem csak a kapára szerelt motoré.)
Nincs gépkönyved? Mert abban benne van. A netről is biztos lehet letölteni olyant, mint amilyen a te kapád.
Sok típusnál a hajtómű elején, középen, a tengelyeknél lentebbi helyzetben van egy 16-os vagy akármilyen csavar, amit ki kell csavarni, és az olajnak pont a csavar lyukjáig kell érni.
De nyilván vannak egész más megoldások is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!