Az is lehet. Próbálkozz 100-as benzinnel is. De szerintem a légszűrőt kéne megnézni először.
2023. jún. 19. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Lazíts meg a tanksapkát,lehet hogy nem kap levegőt .
2023. jún. 19. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
1# A légszűrő rendben.
2# Csak ennyi lenne? Egyszerűen ne húzzam annyira meg tankolás után?
Hétvégén kipróbálom.
Ha túl sok olajat vagy túl sok benzint adtam a keverékemhez ez miben mutatkozik meg?
2023. jún. 19. 16:26
4/8 anonim válasza:
Túl olajos keverék füstöl, de alig gyengébb, inkább csak kevesebbre elég egy tank hirtelen. A túl kevés olajjal melegszik, szélsőséges esetben jól meg is sülhet szegény. A tanksapin a szuszogó szokott eltömődni, ellenőrzése az, amit írtak: fulladozáskor lelazítod és visszahúzod, értelemszerűen ha megint jó egy kb ugyanannyi ideig, akkor szétszedni, átpucolni.
2023. jún. 19. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Vizsgáld meg az üzemanyag szűrőt! (karburátorról húzd le az üzemanyag csövet és nyisd meg a csapot). Ha csak csepeg a benzin, akkor takarítani kell a szűrőt. Nálam ez okozott hasonló problémát.
2023. jún. 20. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 Majatom válasza:
Általában a fűkaszák tanksapkáján nincs szuszogó, mert azok pont túlnyomással működnek, a benzincső felül megy be, és leér a tank aljáig. Van rajta egy súly, így bármerre forgatod, mindig az alján lesz a cső vége.
Amit ajánlottak az az olyan motoroknál szokott előfordulni, aminek a tank alján van a benzincsonk, és szabad folyással jut el a karburátorba, pl. fűnyíró, rotációs kapa. Ezeknél valóban tipikus hibajelenség, amit leírtál, és valóban a tanksapka levegőztető eltömődése okozza.
2023. jún. 20. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Olyan is van mikor sokat áll a gép, szépen el is van pucolva hogy egy csepp benzin sincs benne majd elővesszük tavasszal és feltankoljuk hogy gyerünk akkor dolgozzunk vele és sz@rakszik. Ilyenkor az van hogy a membrán fel van keményedve, a tűszelep/békaszelep nem zár vagy épp ellenkezőleg leragadt. Érdemes ilyenkor napokkal előtte feltankolni és átpumpálni a karburátort észter tartalmú (például mannol agro 2t) keverékkel mert ez visszaállítja a membrán rugalmasságát. És kerüljük az E10 95-öt mert az etanol az oka annak hogy kiszáradnak ezek az alkatrészek. Az E5-100-as benzinben nem etanol a bio összetevő hanem éter ami nem tesz semmi kárt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!