Mi a baj a fűkaszámmal?
#12:
Még nem. Szétszedtem a karburáort, hogy megtisztítsam, akkor szembesültem a problémákkal. Először a karbi belsejében lévő fekete hengeren (nem tudom, mi a neve, a gázbowden mozgatásával mozog) egy lyuk tátongott. A karbit levéve észrevettem,hogy a membrán is megadta magát. Ez utóbbit pótoltam, márcsak karbit kell vennem.
Nekem is hasonló a helyzet,
Membráncserés, pedig semm8 gondot memlátok szemre jólnezki, mint az új.
Úgy dintöttem, hogy veszek egy másik kasztá. Nemcsak a kérdésebne szereplő okok miatt, más problémákis felmerültek.
A kérdésem, hogy hogy miként kell bejáratni? Olvastam olyat,hogy ki kell járatni egy teljes tankot (ezt egy ismerős is mondta), olyan verziót is olvastam, hogy kímélve, de már lehet használni. Melyik az ideális?
Megjegyzem a telkemen nincs vastagszárú gaz, hanem amolyan fűféle, vékonyszárú. A nagy részét kézikaszával lecsaptam, hogy könnyebb dolga legyen a gépnek. Nem szívesen engedném bele azonnal.
Nem hogy nem kell, nem is szabad üresen járatni. Alapjáraton nagyon kevés olajat kap, és mivel nincsenek összekopva még az alkatrészek, ez különösen kártékony.
Két percet melegíted (addig beöltözöl, felveszed a hámot, arcvédőt), és már kaszálhatsz is. Az első két tank idején ne pörgesd túl, de normál módon már lehet. A harmadik tanktól már mindent bele.
18:
Oké.köszönöm. Akkor a 3. tanktól már rámehetek a sűrűjére?!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!