Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Csepelen vásárolnátok most...

Csepelen vásárolnátok most lakást, leépülhet nagyon ez a kerület a későbbiekben?

Figyelt kérdés
Csepelen találtam egy lakást. 4 emeletes tégla, 1 éve újították fel és a mai árakhoz képest ,,olcsó,, ezért sem szeretném veszni hagyni. A környék nem gáz, inkább a jövőtől félek, hogy mennyire épülhet le ez a kerület?
2016. febr. 16. 17:18
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Gál ispán és Technikus utca sarkán. Milyennek mondanád azt a helyet? A környéket bejártuk nappal, akkor nem volt gáz.
2016. febr. 21. 10:56
 12/15 kovpet ***** válasza:

Azok a bekerített négyemeletesek? Szerintem az a környék rendben van. Az Erdősor forgalmas, tehát ha arra néz, akkor nem lesz túl csendes.

De azok a házak nekem mindig is tetszettek, bár nem ismerem, csak kívülről. De az nem lehet valami olcsó.

2016. febr. 21. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
Igen, az az. 55 m2 és 10,5 millió, ha megnézed a mai árakat, akkor olcsó. Mondjuk, üresen áll egy ideje, előtte albérletnek volt kiadva, ők meg a kertvárosi részen élnek, szóval gondolom van mit a tejbe aprítani...
2016. febr. 22. 20:31
 14/15 anonim ***** válasza:
100%

Ha a HÉV helyett villamos lesz, akkor szívás lesz a közlekedés. Nekem ne mondja senki, hogy most olyan rossz a Szent Imre tértől fix 9 perc alatt bejutni a Borárosra, ahonnan gyalog további 2 perc a 4-6-os. Ráadásul még ülőhely is akad bőven, amit az ember főleg munka után, hazafelé hálál meg leginkább.

Ismerve az emberek kényelemszeretetét, nem mindegy ez sem.


A villamossal az a gond, hogy adott ugye a HÉV meg a 2-es vonala párhuzamosan. A HÉV reggel óránként 5500 embert szállít. A 2-es kapacitáshatáron közlekedik. Hova tegyünk kb. 4500-5000 embert, aki nem az 1-essel megy? A legrövidebb út a metrókig a meglévő pályákon a Borárostól a 4-6-os vonalán Pest felé az első 5 megálló. Ezeket hova tegyük? Nem lehet annyi villamost közlekedtetni ott! A 4-6-os vonala még problémásabb. Ott sem tehetik meg, hogy holnaptól Budára feleannyi villamost küldenek át, miközben tömegnyomor van arrafelé reggelente.


Összegezve tehát: egy olyan régióban akarnak megszüntetni egy forgalmas vonalat, ahol az értelmesen szóba jöhető viszonylatok (tehát nem növelik drasztikusan a menetidőt) mind túltelítettek. Kapacitásbővítésre lenne inkább itt szükség ezen a Mill.-i városközpont részen, nem pedig az alapos megvágására. Ez nem a közlekedés fejlesztése lenne. Be lehet csomagolni CAF-ba, Combinóba, alacsony padlóba, légkondiba, átszállásmentességre, stb. demagóg marhaságba, de közben nem ártana az utasforgalmi számok mögé sem nézni. Nem véletlen, hogy független közlekedési szakemberek is hatalmas butaságnak tartják az egészet. A polgármester kampányújságában nyilván baromi jól hangzott, a papír sokat elbír, a valóságban bizony nagyon visszasírnák az emberek a HÉV-et. Nem azért, mert az zöld, hanem mert külön pályája van (akár villamos is járhatna rajta, de külön!), és nem vezetik oda, ahol nem fér. Legfeljebb a föld alá vezetnék, ahogy azt a 60-as évek óta tervezik.

2016. jún. 18. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 A kérdező kommentje:
Most már aktívan használom én is a hévet, tényleg sz_r lenne, ha megszüntetnék.
2016. jún. 30. 21:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!