Ingatlan vásárlásnál vevői oldalon panel lakás esetén milyen teendők vannak, amiket mindenképp el kell intézni?
Attól függ honnan indítjuk a dolgot.
Kell ugye adásvételi ügyvéddel. Aztán kell egy átadás átvételi jegyzőkönyv és utána lehet a közműveket átíratni, közös képviselővel egyeztetni
Ugyanazok, amik nem panel esetén. Miért gondolod, hogy a panellakás vásárlás különbözik a többitől?
Az alapok:
Amivel kiegészíteném:
A vétel után el kell menni a közműszolgáltatókhoz, átíratni a mérőket ( víz, gáz, villany. A vétel előtt ezekről kérj nullás igazolást az eladótól, az átadáskori mérőóra-állásokat rögzítsétek. Nem életbevágó, de el kell intézni az esetleges kábel Tv- net szolgáltatást is.
Felvenni a kapcsolatot a közös képviselővel, és rendezni a közös költség fizetésének módját. 8Havi csekkes, vagy csoportos beszedési megbízás, esetleg havi banki utalás.)
kedves kérdező!
persze, egy ház más, de én úgy értettem, hogy egy panel és egy nem panel társasházi lakás között nincs különbség.
"Van olyan hivatali ügylet, amihez min. időpontot lehet online foglalni?" - Ezt nem tudom.
Elvileg Kormányablaknál a tulajdoni lapot ki tudod kérni,és ott a lakcímbejelentést/ lakcímkártyát is el tudod intézni.
Itt vannak a budapesti kormányablakok:
Válaszd ki a neked tetszőt, és meglátod, hogy lehet-e időpontot egyeztetni. Szinte mindegyiknél lehet.
A közös képviselővel nyilván nem lesz gond időpontot találni.
A szolgáltatóknak meg egyenként nézd meg a honlapját! Én nem tudok olyan irodát, ahol egyben el lehet intézni mindent.
min. = minimum, nem minden
Annyit azért én is tudok, hogy mindent nem lehet egy helyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!