Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Ingatlan eladása, több dolog...

Ingatlan eladása, több dolog is felmerült, ami kérdéses?

Figyelt kérdés

Mivel először adok el ingatlant,nem sok tapasztalatom van etéren.A testvéremé,és az enyém,egy kis értékű lakás,amit most sikerül eladnunk.

Nekünk mit kell intézni, milyen kiadásaink lesznek ezzel kapcsolatban?


A távhónél,Émásznál, stb... nekem kell bejelentenem a tulajdonos változást,hogy más nevére küldjék a csekkeket?El lehet emailen keresztül is, vagy csak személyesen lehet?


2014. nov. 30. 14:37
 1/2 anonim ***** válasza:
Hát először is adózni kell az eladás után , bár mondjuk az ügyvéd ezt csak említette nem? A közművet meg egyszerűen kérdezd meg tőlük. Mikor én intéztem 5-6 éve volt amit levélben volt amit személyesen kellett.
2014. nov. 30. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Minden szolgáltatónak van saját nyomtatványa tudomásom szerint az adásvételre illetve a tulajdonos váltásra.

VIDD MAGADDAL a szerződéskötésre, és ragaszkodj hozzá, hogy mindent átírjanak, aláírjanak az új tulaj nevére, különben évekig szaladgálhatsz intézni a papírokat.

Tapasztalat.

Víz, villany, távhő, gáz, vonalastelefon, internet, amik hirtelen eszembe jutottak.De bármi, ami miatt havonta csekket kaptál és a lakáshoz tartozik. Gondold át, mert sok vesződségtől óvhatod meg magad még most.

2014. dec. 21. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!