Vidéki telek + ház vásárláskor és vásárlás után milyen kötelező teendők vannak?...
Ilyen és hasonló kérdéseim vannak:
A vételkor hivatalos helyen kell lenni hivatalos személy jelenlétében?
A vétel után valamilyen hivatalba be kell menjek bejelenteni, hogy mostantól enyém a ház + telek?
Bármikor jönnének bármilyen hivatalos szervtől a telek miatt bármiért?
Online vagy megbízási szerződéssel lehet a szükséges dolgokat intézni?
Ha bővíteném a házat vagy új épületet építenék, akkor nyilván be kell adjam a tervezetet, amit elbírálnak. Ezt lehet online? Személyesen ki jön ilyenkor valaki?
Lehet, hogy vannak még kérdéseim...
Minden kérdés lényege, hogy nem lehet-e online vagy megbízással intézni a dolgokat, tehát a személyes közelséget mennyire lehet elkerülni? A covid dologgal 0%-ban van összefüggésben. A kérdésre legyen szíves válaszolni az, aki elolvasta idáig és ne a miért akarom elkerülni kérdést tegye fel vagy vaktába tanácsokat adjon! Köszönet érte!
A beépíthetőséggel, utcakép, állattartás, stb a helyi önkormányzat illetékes benne( építési osztály).
Közmű átirásra elvileg on-line van lehetőség a covid óta, van egy honlap ahol minden intézhető.
A vásárlás, nav stb nem érdemes vagy nem is lehet megbízni( és nincs értelme) mást.
Vétel után mindent ügyvéd intéz, ő intézi a földhivatalt is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!