Folyik a láncfűrész alatt az olaj?
Figyelt kérdés
Most cseréltettem ki egy Straus márkájú benzinmotoros láncfűrészt, mert folyt az olaj a gép alatt álló helyzetében (a csillagkerék alatt lévő láncolajzás mértékét szabályzó állító csavarnál). Az új fűrésznél is ugyan ez van. Akkor ez most normális?2014. dec. 27. 18:49
1/8 anonim válasza:
Ez csak müködés után fordúl elő.Tehát ez nem folyamatos.Pár napja kérdeztem a szerelőtől,olajszivattyut cserélt .
2/8 anonim válasza:
Nekem is ez a bajom a Bosch-al. Azt a buta megoldást választom, hogy annyi olajat töltök bele, ami nagyjából kifogy a munka végére.
3/8 anonim válasza:
Amíg Makitám volt nekem is folyt belőle. A Husqvarnából viszont nem.
4/8 anonim válasza:
Nekem egy EINHELL BG-PC 4040 típusú láncfűrészem van, újonnan lett vásárolva, és egy idő után olajtócsát hagyott maga alatt. Szétszedtem, és a gép olaj kivezető nyílásának a pereme kicsit öntéshibás, és a gumi könyök amit oda kell bedugni, annak is a pereme hibás kicsit. Ott eresztette el az olajat, de a kis műanyag végű olajszállító gumicsövet is teljesen össze toltam a gumi könyökkel, és a gumi könyököt leszorító S alakú drótot is meghajlítottam, hogy a csavar jobban le tudja szorítani, mert azt a gumi könyököt egy S alakú vastag dróttal egy csavar szorítja a géphez. Ezen kívül benzinben kitakarítottam az olaj szállító csöveket, meg az olaj pumpát, és megszűnt az olajtócsa a gép alatt. Ha megint lesz valamikor olaj tócsa, akkor a gépben a hibás peremet kell valamilyen ragasztóval, vagy műanyaggal javítani, és a gumikönyököt cserélni. Ez a jelenség nem az olajpumpa hibája.
5/8 anonim válasza:
Nekem is ez volt a csoda Strauss elektromossal. Megolvadt a kis tartálya, amikor a javíthatatlanul rövid fékszalag miatt túlmelegedett az egész belseje (magyarul kicsit mindig beért a fékszalag, el is raktam bedobozolva a fiókba, és most nagyon óvatosan vágok vele inkább, és csak az alsó éllel). Szóval, ahol bele van dugva az a hitvány gumidugó a kivezetőcsővel, ott nem volt többé tömítés. Brigéciollal kipucoltam mindent tisztára, majd a helyére toltam keményen körbedolgozva mindkét felet gél pillanatagasztóval (nem drága dolgok közül ez fogja az ilyen olaj- és benzintartály műanyagokat tűrhetően, és nem is ridegre köt). A csöveket is kicseréltem eggyel vékonyabb Makitára, nehogy aztán az legyen a baj, és azóta okés. Ennek ellenére kiöntöm belőle az olajat használat után, ha sok marad benne épp. Kicsit azért hagyok benne, nehogy a pumpa kezdje beadni a Strauss - Cigánybárót attól, hogy néha bekortyol egy kis levegőt. Egyelőre várom is, mikor kopik rommá a pumpa úgy egyébként is. Eddig mondjuk elég kitartóan produkálja a gyári alapérték szerinti enyhe, de határozott túlkenést, reméljük nem lesz kevesebb.
6/8 anonim válasza:
2 hiba lehetséges.
1-olajpumpába lévő pici gumi tömítés elkopott
2-tartályból kijövő olajcső összezsugorodott és nem tömít rendesen
Mindkét hibát gyorsan házilag ki lehet javítani szinte 0 forintból(ha kell megmutatom videón)
Egyáltalán nem normális ha álló helyzetben folyik az olaj,pici szivárgás elfogadható de az a stihl vagy husqvarnánál is jelentkezhet.
8/8 A kérdező kommentje:
Már nincs meg az a fűrész. Sthil-em van azóta, abból nem folyik állva.
2020. ápr. 17. 06:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!