erről megoszlanak a vélemények,van aki azt mondja ki kell járatni egy tankkal és 10percenként gázt adni,van aki pedig azt mondja nem kell nagyon pörgetni és kisebb méretű fákat vágva szépen bejáratódik és haszna is van.
személy szerint a másodikat preferálom.
Azt kell alkalmazni amit előírnak.A múltban készült robbanó motorokat kellet bejáratni.Ott volt szűkség a bővebb olajzásra .A mai erősebb anyagoknál erre nincs szűkség .Régen még az autókat is járatni kellett. 90 helyett csak 70-80 al.Rövid szakaszokon aztán oda piszkálni neki .Melyik ma gyártott autóra vonatkozik ilyen.
Told neki.De hogy megnyugodjál az olaj hozzáadásával,inkább kicsit csorduljon ki a mérőedényből .A túl olajzás inkább gondot okoz az indulásnál .
Nehezebben robban el az olajos keverék,romlik a hatás fok is .Van annak a gépnek olyan jó hűtése,nem fog az túlhevülni,nem villanymotor.Azt oda lehet tenni a padlóra
perceken belül .
Egyesek felakasztanák egy ágra, hogy alapjáraton kimenjen egy tank. Ez baromság. :)
Változó, nem nagy terhelés mellett, dúsabbra állítva a kelleténél (még annyit se forogjon, mint normál esetben), sok szünettel 1-2 tank, fokozatosan szegényítve a keveréket a normálra. (az olaj maradt annyi, nekem 1:20-al pöccre indul, füstöt sem okád, nem is kormos, szóval nem érdekel, ha más más arányra esküszik)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!