Az emberek miért a reklámoknak hisznek és nem a bevált tapasztalatoknak? Pl ecet rozsdásítja a mosógépet
Nem rozsdásítja!:)
Csak a reklám így akarja megállítani az egyre népszerűbb ecetes ruhaöblítést és, hogy ecettel vízkőmentesítsük a mosógépet.
Viszont sokan a reklámnak hisznek.:/
Mert a reklámokat hozzáértő szakemberek csinálják, úgy hogy a célközönség számára a lehető legvonzóbbak legyenek.
Különben mindenkinek szíve joga azt hinni, amit akar. Ezen az oldalon például pont az ellenkezője folyik, miszerint az ecet egy olyan univerzális csodaszer, ami tisztít, fertőtlenít, fehérít, és természetesen mindent jobban csinál a legdrágább mosó- vagy tisztítószernél.
Aztán persze az ember hiába írja le a többéves tapasztalatát, miszerint - példánál maradva - az évek óta ecettel öblített ruhák fehérítővel megküldve hirtelen árnyalatokkal világosabbak lettek, vagy hogy ha már egy hónapja csak ecettel pucolom a kádat, de aztán kap egy kis Domestost, egy percen belül koszos trutyi jön le róla... mert az ecethívők számára ez ugyanúgy elfogadhatatlan.
Annyiban rosszabbak, hogy ők még térítenek is. Aki a reklámok alapján választ mosószert, az legalább nem akar meggyőzni, hogy csakis az a mosószer hatékony, hanem békén hagy, hadd mossak azzal, amivel akarok :)
Az agyonreklámozott szerek alkotó része ecet vagy szódabikarbóna,vagy akár mindkettő.
Ha rendesen kitakarítod ecettel a fürdőkádat,akkor a Domestos sem tud trutymót leszedni róla.
Az ecettel tisztítás évszázadokon bevált gyakorlat.
Az ecethívők térítenek. Ez jó!:D
Valóban nem kellene téríteni, ha minden embernek meg lenne a magához való esze és a lehető legkevésbé szennyezné a környezetét mindenféle vegyi sz@rokkal.
Na ez az. Tudok én is évszázadokon át bevált gyakorlatokat: a pálinkás kenyértől úgy alszik a csecsemő, mint a bunda (nem, véletlen sem halnak el az agysejtjei és nem lesz belőle degenerált felnőtt). Az ólomkatona a legjobb játék kisfiúknak (nem, a nehézfémek egy cseppet sem károsak az egészségre). Érvágással, piócákkal és köpölyözéssel minden nyavalya meggyógyítható. Ha mégsem, akkor imádkozni kell.
Nem arról van szó, hogy minden rossz, ami régi. Arról van szó, hogy nem szabad ész nélkül átvenni mindent, csak azért mert régi.
Egyébként most megnéztem az összes tisztítószerem: egyikben sincs ecet. Hypó van, sósav, és marónátron (avagy nátrium-hidroxid). Ezek erősebb, hatékonyabb szerek. És máshogy is viselkednek. Egyébként érdemes visszaemlékezni, ezekről a szerekről mind tanultunk kémiaórán. Ott arról is szó volt, hogy mi mivel lép reakcióba.
Mennyivel jobb bekapni egy szintetikus gyógyszert ami valaha növényi komponensekből állt, mint odafigyelni a folyadékbevitelre, a táplálkozásra és hozzáértőtől gyógyteát vásárolni?
Egyszerűbb megvenni a bolti műkajákat, mint főzöcskézni.
Lusták az emberek, mindenből a kész kell.
Gondolkodni is lusták. Csodálkozol, hogy a reklámok után mennek?
4/9. A legjobb példa arra,hogy miért a reklámoknak hisznek.
"A reklámokat szakemberek csinálják."
Ez igaz,mert a reklámkészítés egy külön szakma. De a reklám készítő nem ért ahhoz a termékhez,amit reklámoz! Az a feladata,hogy minél jobban feldicsérje azt a terméket,amire a megbízást kapja! A sok ostoba pedig elhisz mindent,amit reklámoznak.
Az évszázados tapasztalattal kapcsolatos témában a pálinkás kenyér példa nem jó. Régen is csak a nagyon primitív anyák alkalmazták,de nem volt soha elterjedt gyakorlat a többségnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!