Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Invictus Burkolat Kft- mik a...

Invictus Burkolat Kft- mik a tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Kíváncsi vagyok, hogy csak nekem vannak/voltak-e problémáim a céggel, vagy mások felé is ilyen minősíthetetlen szolgáltatást nyújtanak. Mivel hosszú, egy kommentben írom le, hogy hogy jártam velük. Akinek van még tapasztalata, kérem, írja le!

2016. aug. 26. 14:00
 1/2 A kérdező kommentje:

Tavaly bent voltam a Zalakerámia mintaboltjában (Bp, Jászberényi út), ahol gyönyörű csempéket láttam. Azt javasolják, hogy a szomszédból rendeljek (Invictus Kft), mert ott sokkal olcsóbban rendelhetem meg. Webshop nincs, telefonon és emailben kell rendelni. Nincs nekik semmi készleten, de ígérték, hogy 2 hét alatt beszerzik. Elég sok telefonálgatásomba került, hogy intézzék az ügyemet, és szó szerint zaklatni kellett őket, hogy szállítsák már ki (már amikor hajlandóak voltak felvenni a telefont). Egy héten keresztül minden nap azt ígérték, hogy kihozzák, és ezt megunva megfenyegettem őket, hogy bemegyek és beírok a panaszkönyvbe, és végül tényleg felrakták a teherautóra. Mivel a megbeszélt időpont után 4 órával sem volt sehol a futár, akkor felhívtam őket, és hallottam, hogy a háttérben az egyik hölgy panaszkodik, hogy a „töke is tele van már” velem. Na mindegy, kb. egy hónap telt el a rendelés óta, de végül kiszállították, és a szép csempe kárpótolt mindenért.

Idén is akartam burkolatot rendelni, de egy hét alatt odáig sem jutottunk el az Invictussal, hogy visszaírjanak az ajánlatkérésemre. Nagy nehezen (kb 10-ik próbálkozásra) sikerült felhívnom őket (3 telefonszámból 2-t nem vesznek fel, 1 pedig vagy foglalt, vagy ki van kapcsolva, vagy nem veszik fel). Felhívtam őket, akkor össze-vissza fogadkoztak, hogy aznap küldik az árajánlatot, előlegbekérő számlával együtt. Nem történt semmi.

Ekkor megvilágosodtam, hogy talán nem csak náluk lehet rendelni Zalakerámiát (jó kérdés, hogy ez addig miért nem jutott eszembe), és láttam, hogy csaknem egyárban, sőt bizonyos csempéket még olcsóbban is meg lehet rendelni máshol, ahol nagy mennyiséget tartanak raktárkészleten, és még webshop is van. Szerdán megrendeltem, következő csütörtökön itt volt a csempe. Folyamatosan elérhetőek voltak, minden kérdésemre készségesen válaszoltak, sőt, még ők kerestek egyeztetés céljából.

Szerintetek miből él meg az Invictus? Vagy lehet, hogy csak azokkal foglalkoznak, akik legalább 100 nm csempét rendelnek?

2016. aug. 26. 14:01
 2/2 anonim válasza:

Nem csak neked van/volt problémád.

Történet röviden:

Kinéztük a terméket, kiküldték a díjbekérőt, azonnal utaltam. Nem volt probléma egy darabig. Kiküldték a második díjbekérőt (itt már 1 milliónál tartottunk), majd azt ígérték, hogy a szállítás miatt kell a második összeget befizetnem, de ne aggódjak 2-3 napon belül kiszállítják. Ebből 2 vagy 3 hét lett (sok-sok hívogatással). Természetesen nekem sem veszik fel a telefont, így mindig másik telefonszámról kellett őket hívni.

Szállítmány nagy nehezen megérkezett, 3 órán belül meg lettek reklamálva a lapok (lepattogott a széle, teljesen össze volt törve stb.) - külön kérésük volt, hogy 24 órán belül reklamáljak, ha probléma van.

Azóta eltelet 3 hét, de még annyi választ sem kaptam, hogy cserélik, vagy olcsóbban odaadják osztályos lapként. Telefonon ugyan úgy nem elérhetőek, a családból már lassan mindenki felhívta őket, mert idegen számot felvesznek azonnal.

Kértem, hogy a számlán szereplő címet javítsák ki, mert elírták. Másnap kaptam a választ, hogy kijavították, és postázzák. Konkrétan eltelt 2 hét, de sem postai levelet nem kaptam, sem a számlát. Így elkértem elektronikusan. Majd elég lekezelően megkaptam, hogy már elküldte már korábban, de most is csatolja. Így újra elküldte a rossz számlát. Majd megkérdeztem, hogy kettőnk közül ki a hülye, és megint ki hazudott.

Rengeteg ellentmondásba keverednek (már szállítjuk, de mégsem ; átírtuk a számlát, de mégsem ; segítőkészség addig nagy, míg át nem utalja az ember az összeget, onnantól kezdve elérhetetlenek). Már szóltam, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, de nem foglalkoznak azzal sem.

Szó szerint, ezek után senkinek nem ajánlom. Csak abban az esetben, ha felesleges energiája van idegeskedni, és veszekedni.

Ezek után megnéztem egy könyvelővel a cég információkat, tulajdonost, előtte bejegyzett cégeket stb. . Bárki szeretne rendelni, először nézzen utána, majd akkor rendeljen.

2021. nov. 3. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!