Mit lehet ilyenkor tenni?
Figyelt kérdés
Vettünk egy akril kádat. Nem mi vettük át. Most látjuk, hogy karcos a peremén kb.10 cm-es részen. Egy vastag fólián kívül semmi csomagolás nem volt rajta. Nem volt rajta ez a lehúzható fólia, sem a papír borítás. Lehet ezért reklamálni? Érdemes? Mivel lehet esetles a karcolásokat javítani?2016. aug. 3. 16:12
1/7 anonim válasza:
Igen, lehet reklamálni, sőt kell is. Ne hagyjátok magatokat.
3/7 A kérdező kommentje:
Megkértünk egy ismerőst, mert pont nyaralni voltunk.
2016. aug. 3. 19:22
4/7 A kérdező kommentje:
Küldtünk róla fényképeket a forgalmazónak. Mivel nem tudjuk bizonyítani, hogy nem nálunk sérült meg, szerintem nem akarják majd kicserélni. Holnap délelőtt kell őket felhívni. Nem tudom mivel érveljek. Elkeserítő, hogy még be sincs építve és már karcos! Arról nem is beszélve, hogy ugyanannyit fizettünk érte, mint egy hibátlanért.
2016. aug. 3. 19:27
5/7 anonim válasza:
Az ismerős a hibás, neki nem kellett volna átvenni a hibás kádat!
6/7 anonim válasza:
Ha a karcok nem túl mélyek, akkor finom vizes csiszolópapírral vissza kell csiszolni a felületet, aztán akril polírozóval eltüntetni a nyomokat.
7/7 anonim válasza:
máskor telefonálj oda hogy nyaralni vagytok, később mentek a kádért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!