Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Rendelt már valaki a butor-mir...

Rendelt már valaki a butor-mirjan24.hu weboldaról bútort? Mik a tapasztalatok?

Figyelt kérdés

2015. márc. 24. 08:01
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
36%

Miért ilyen gyanakvó mindenki? Bútorokkal foglalkoznak, gondolom megfelelően szállítják le a megrendelőnek, hiszen az a cél, hogy elégedett ügyfelei esetlegesen hozzájuk menjen vissza vásárolni.

Biztosra veszem, ha nem egy utolsó, legbénább webshopja van, akkor nem kispályás.

2015. márc. 24. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim válasza:
100%
Sziasztok! Profi csapat minden téren. 3 alkalommal vettünk onnan bútort.Egyiknél volt egy apróbb gond mert egy fogantyú valahogy lemaradt, de postázták minden kérdés nélkül.
2016. dec. 3. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
első, konkrétan azért mert a bellaitalia(=vamosimilano) eegy nagy rakás trágya, MINDEN téren, senki ne rendeljen tőlük semmit. hogy miért? akit érdekel keressen rá a véleményekre az üzletről, és nem is fog rendelni semmit.
2018. máj. 5. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 victoy válasza:
85%
Negatív értékeléseket ki se teszik. Ezzel minden el van mondva szerintem. Soha többé onnan semmit!!
2018. aug. 9. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim válasza:
100%
Rendeltem egy kinyitható kanapé ágyat májusban. Október végére úgy néz ki, mintha a szabadban tároltuk volna és a kutyák marcangolták volna szét rajta a szövetet. Miközben egy 6 éves gyerek aludt rajta... Egyébként a szállítási határidőt nem tartották (igaz csak 3 napot késtek) és a bútor átvétele után tűnt fel, hogy az egyik léc a háttámlában el van törve, illetve a törés helyét tűzőkapoccsal próbálták meg összefoltozni. Ezt csak a kárpit alatt érzem, nem ütött át a kapocs Szóval onnan soha többé soha semmit.
2018. okt. 31. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim válasza:
100%
Mi először idén szeptemberben rendeltünk tőlük egy fotelt. Minden rendben volt, az áru időre érkezett, jó minőségű, a szállítók udvariasak voltak és a megállapodás szerint grátisz felhozták az 1. emeleti tetőtéri lakásunkba a fotelt. Ezen felbuzdulva októberben rendeltünk egy sarokülő garnitúrát is. Itt már csúszott a szállítás, a weboldalon hatalmas piros betűkkel 10 nap van írva, mi 3 napos késéssel kaptuk meg, mondván, hogy ők 10 munkanapra gondoltak (Könyörgöm, akkor azt írd ki!). Megérkezett a kanapé, egy szombati napon, reggel 3/4 7-kor csörgött a telefonom, hogy akkor 1 óra múlva érkeznek. 2 nem túl bizalomgerjesztő fiatalember volt most a szállító. Közölték, hogy csak 6.000 Ft-ért hozzák fel a bútort (holott a weboldal szerint még mindig grátisz felviszik az emeletre). Bár felhozni csak pénzért akarták, de bőszen - szinte rámenősen - ajánlgatták, hogy szívesen összeszerelik a kanapét. Nem éltünk a felajánlással, úgyhogy az udvaron lerakták a cuccot és elhúztak. Összerakáskor kiderült, hogy az ágyneműtartós részen 4 összeakasztósínt fordítva fúrtak fel a készítők. Szerencsére a furatok jó helyen voltak, így mi is át tudtuk fordítani a síneket. Írtam a Mirjan24-nek, hogy volt némi probléma a bútorral és a szállítókkal is. Azóta eltelt 1 hónap, válasz semmi... Bónuszként további 2 műanyag ütköző elem leesett már a kanapéról. Úgy néz ki, hogy az egyszerűbb bútorok összerakása megy nekik, az összetettebbeknél már van hiba. A történtek miatt, úgy döntöttünk, hogy elvesztettek 1 vevőt.
2018. nov. 23. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 Barcziné Nagy Mária válasza:
Nem ajánlom őket! Vettem tőlük egy kanapét,aminek a karfái nem a megfelelő színben érkeztek. Nagyon alaposan be volt csomagolva, ráadásul vak sötétben hozták, este 9-kor. Az is megérne egy posztot, hogy reggel 8-tól a szállítókat vártuk, és nagyon nehéz volt velük szállítási időt egyeztetni.A kiszállítás előtti napon szólnak. Nem mindenki dolgozik olyan helyen, ahol azt lehet mondani, holnap nem megyek, mert hozzák a bútort.Visszatérve a bútorüzlethez. Azonnal jeleztem nekik a problémát,csak emailban lehet.Csak egy automata válasz jött,hogy bekerültem a rendszerbe,és majd jelentkeznek. Persze nekem kellett felhívni őket.Semmi elnézést kérés, csak türelmet kértek.Várhatok 3 hetet, mire legyártják a karfákat, elhozzák Lengyelországból, és valamikor elkerül hozzám.Karácsonyra talán meglesz. Én gondolom, hogy az én kanapém nem sokat oszt szoroz nekik. De ,mint vevő elvárnám, hogy amit kifizettem,és nem úgy kapom meg ahogy kell,az minél előbb korrigálva legyen.A minimum lenne, hogy ők keresnek, és tájékoztatnak,nem én telefonálgatok .Nem ajánlom őket,és soha többé nem veszek semmit ami Lengyel.
2019. nov. 21. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 MSE33 válasza:
100%
Senkinek nem ajánlom. Egyre rosszabb az egész bagázs. 10 napos szállítási határidő és már a huszadik napot tapossuk, még semmi hír a két asztalról. Ha érdeklődünk, még nekik áll feljebb, hazudnak jobbra balra, de egy árva bocsit nem kaptunk még. Szóval ebből gyanús, hogy feljelentés lesz a fogyasztóvédelemnél, békéltető testületnél és minden lehetséges helyen. A 21.században ilyen viselkedés, ilyen kiszolgálás és ekkora hazugságok... nem megengedett!
2019. dec. 11. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
tré, SOHA ne vegyetek tőlük semmit! ez a 2. webshopuk, az elsőt törölték a rengeteg gyűlölködő-lehúzó komment miatt, és itt se tesznek ki sok negatív kommentet! emellett nehézkes minden, ha kellemetlen a helyzet nem válaszolnak és nem veszik fel a telefont, és szart is szállítanak.
2019. dec. 27. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 patrasz válasza:

Ezektől soha semmilyen körülmények között semmit sem szabad rendelni.

Egy tolóajtót rendeltünk tőlük majd két hónapja. A rendeléstől számított bő két héten belül kihoztak valamit ami sem színében sem méretében nem stimmelt. Az az érdekes hogy a szállítólevél szerint rendben voltak a dolgok de magán a csomagoláson már nem stimmelt semmi sem.Sajnos a munkások átvették és ki is fizették és utána bontották csak ki. Nem tudtam akkor ép ott lenni az átvételkor.

Na azóta levelezek velük,össze-vissza hazudoznak,fogalmuk sincs semmiről.Egyszer azt ígérték múlt hétre megkapom, most már azt se tudják hogy elkezdték-e már legyártani.A teljesen más termékért sem sikerült eljönniük azóta.Most visszakértem a pénzemet és visszamondtam a rendelést, de tuti hogy fogyasztóvédelem lesz ebből, vagy bíróság.

2021. júl. 20. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!