Milyen véleménnyel vagytok a www.jószaki.hu villanyszerelőkről? Jó, ha onnan hívok valakit? Mi a tapasztalatotok?
Kettőt próbáltunk - azóta is jönnek. 'Hú, most ez a hét nem jó, mert be vagyunk havazva.', 'Most nem tudok időpontot adni, de majd valamikor a héten ha arra járok felmérem a munkát.', 'Jövő héten, de majd hívom.' - és kb. az összes elképzelhető szakmunkás kifogás amit végtelenítve fogsz hallani hónapokig.
Az ötlet persze jó, de sajnos nem működik, mert nem kötelezi a hirdetőket arra, hogy árajánlatot és fix időpontot adjanak. A magyar szakmunkás meg ugye nem hogy az Excel/Outlook kombó használatáig nem jutott el, de valószínűleg egy sima határidő naplója sincs, így addig halasztgathatja az ügyfeleket, amíg el nem felejtődnek.
Én még akkor kértem, amikor a rezsicsökkentés-csökkentés miatt mindenki H tarifát akart meg napelemet és nem lehetett regisztrált szerelőt találni, hiába telefontáltam a helyi szakiknak meg ismerős ismerősének.
Így örültem, hogy onnan jött valaki. Kiderült, hogy ő sem reg.szerelő, csak alvállalkozóként dolgozik egynek, aki átveszi tőle meg intézi a papírmunkát.
Drágán és hibásan dolgozott, de a "senki nem vállalja" esetnél határozottan jobb volt, a hibákat meg kijavítottam még a valódi regszerelő érkezése előtt.
Vannak ott jó szakemberek is, csak ők nem adtak ajánlatot akkor, amikor mindneki nyakig volt munkával.
Számomra gyalázatos.
Egy idősek otthonában dolgozom.
3témában kerestünk ide embereket:
-Az egyik épület teljes lebontása
-A lebontás helyére egy új épület építése
-egy meglévő épületünk fürdőszobáinak burkolása
kb 10 percenként csörgött a telefon. Vagy 50 emberrel le lett beszélve erről az oldalról a dolog, végül senki nem ért oda egyik munkára sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!