Nem tudom melyik kategória, vettem egy konyhai gépet webáruházból. A futártól kértem, bontsuk ki, mielőtt átveszem, de azt mondta, csak ha kifizettem, utána adja át. Azt mondta ő csak leszállítja, ha bármi gond van a forgalmazóval intézzem?
A futarnak valoban csak annyi a dolga, hogy kiszallitson, se tobb, se kevesebb, neki semmi koze a termekhez.
Vedd fel a kapcsolatot a webshoppal, kuldd el a videot is, aztan majd ok tajekoztatnak a visszakuldes meneterol, penzvisszafizetesrol.
"futàr előtt kibontod és ha törött akkor a futár felveszi s jegyzőkönyvet "
Régen nyomták azokat a reklámokat, hogy ellenőrizzük a csomagolást, meg bontsuk ki a postás előtt a csomagot stb, csak sajnos a gyakoltaban ez nem így műküdik. Nekem is szervízből hozta a telefonom a futár, és addig nem akartam aláírni amíg ki nem bontottam. De ebbe nem ment bele, annyit azértg megtett, hogy megvárta míg kibontom, mellesleg meg elárulta, hogy semmilyen jegyzőkönyhöz szükséges nyomtatvány nincs náluk, és ha panaszom van, akkor menjek a helyi postára. Szóval ilyen esetben tényleg nincs más lehetőség csak videóra venni a csomagbontást.
futar 100-150 csomagot is kivisz egy nap alatt, nincs ideje hogy megvarja mig az ember kenyelmesen kibontja a csomagot es vegignezi a termekeket. meg amugyse a feladata.
"Mi lesz, ha nem adja vissza a pénzt, vagy rám akarja fogni a törést?"
Szerintem erdemes megvarnod hogy tenyleg ez tortenik vagy nem. Felesleges ezen parazni es tervezni a kovetkezo lepeseket ha aztan lehet szo nelkul visszaadjak a penzt. Nyilvan legrosszabb eset az lehet hogy perelned kell, azelott pedig hogy perrel fenyegetsz.
Mivel online vetted, mindenképp megillet téged az elálláshoz való jog, ha semmi bajod nem lenne vele, akkor is vissza kellene venniük 14 napon belül, úgy, hogy téged csak a szállítás költsége terhel.
Itt egyértelműen nem erről van szó, hibás a termék, ezt még inkább cserélni fogják. Manapság már sokkal jobban megéri az áruházaknak (különösen a webáruházaknak) minden panasszal rendesen foglalkozni, és egy pozitív vásárlói élményt nyújtani, mint megkockáztatni, hogy online rossz hírük keljen.
A futár csak akkor vesz fel jegyzőkönyvet, ha a csomagolás sérült, vagyis szállításnál lehetett gond.
Nekem hoztak ilyen csomagot, papírral együtt, hogy szàllításnál csomag sérült. De belül nem volt gondom.
Hát valamelyik áruháznál ingyenes a visszaküldés, valamelyiknél neked kell állnod. Ezt érdemes elolvasni, mielőtt rendelsz.
A futár másik cég alkalmazottja általában, így persze, hogy nincs köze a termékhez.
És igen 14 napon belül bármilyen indokkal elállhatsz a vásárlástól, ha online vetted, és vissza kell utalniuk a pénzed 30 napon belül. Később vagy ha nem online vetted, javításra vagy cserére vagy jogosult a garanciaidő alatt.
Jobb emailt írni, annak nyoma marad. De ha nem reagálnak, telefonon is zaklasd őket. Tényleg a legtöbb áruház nem szokott kekeckedni, nem éri meg nekik egy rossz minősítés vagy ha valaki egy fórumon rossz hírüket kelti. Nekem is volt már problémám több cégnél ezzel-azzal, lassabban vagy gyorsabban, de azért mindegyik udvariasan intézte végül, nem kellett "leordítani a fejüket". :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!