Kezdőoldal » Otthon » Építkezés » Másnak is volt negatív tapaszt...

Másnak is volt negatív tapasztalata a www.ajtohaz.hu beltéri ajtó kereskedéssel?

Figyelt kérdés
Csak saját mostani negatív tapasztalatomat megosztva szeretnék a példám révén másokat is figyelmeztetni, hogy ne járjon úgy, mint én. A belső nyílászárókat jó néhány éve az ajtohaz.hu-tól rendelem, mindig voltak kisebb hibák és hiányosságok, de alapvetően rendben voltak a rendelések. Év elején rendeltem tőlük 2 db festett fehér mdf ajtót, mint ahogy mindig szoktam, az üzletükben, személyesen. A beépítési helyszínre szállítás után, a beépítés kezdetekor ért a hideg zuhany, ugyanis az ajtók kisebbek voltak mint kellett volna. Mint utóbb kiderült, az értékesítő volt olyan kedves, hogy a részletes és hosszas megbeszélésünk eredménye képpen az ajtókat a „külső méret” szerint rendelte, ami azt jelenti, hogy az ajtótok takaróelemeinek legkülső pontjai adják meg méretként. Ezt a megrendelőlapon a méret számok mellett egy kis „k” betű jelölte, ennél több utalás nem is volt található, úgyhogy abban a gyanútlan állapotban vártam a gyártást, hogy minden rendben van, és azt kapom, amit rendeltem. És a végeredmény, hogy a panaszomra kaptam személyesen a cég vezérigazgatójától egy fölényes kioktató e-mailt, ahol a szituáció részletes, általam írt leírásából kiragadott részleteket kiforgatva hárított mindenféle felelősséget, és ami szerint nekem kellett volna okosabbnak és felkészültebbnek lennem az értékesítőnél, aki ebben az esetben a szerencsétlen áldozat. Mivel más lehetőségem nem maradt, legalább az a tudat, hogy esetleg más megmenekül egy ilyen, vagy hasonló helyzettől, ad némi elégtételt az ügyben.

2018. márc. 7. 23:17
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
A Fogyasztóvédelemhez fordulj! Nincs igazuk azoknak akik legyártották neked a hibás ajtót. Gondolom te megbíztál valakit az ajtó mérésével és annak megrendelésével?! Nekem ùgy tűnik azonban cég dolgozója akinek a hibás méretű ajtót köszönheted.A hibás ajtõkat legkésőbb 48 órán belül vissza kellett volna küldened vagy az érkezésekor nem lett volna szabad átvenni.
2018. márc. 8. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Igen, nagyon is. Nekem egyelőre leginkább a kommunikációval és a hozzáállással.

Szarnak mindenre nagy ívben

2019. máj. 31. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!