Építkezésen egy nő mennyit tud segíteni a munkában? (többi lent)
Szeretnék dolgozni nyári munkának kivitelezésben (építészhallgató vagyok, és jó lenne látni élőben is,hogy amit rajzolgatunk az egyetemen az igazából mi is:)). Viszont ha nem igazán tudnák hasznomat venni az nem lenne annyira jó. Lelkesnek lelkes vagyok, csak kérdés,hogy a fizikum mennyit akadályozna , na meg hát szakértelem pl. falazni nem engednének szerintem.. Mik azok a munkák amiket én is el tudnék végezni, ti mit bíznátok rám?
20/N
Ha tudsz inkább keríts gyakorlati helyet a képzésednek megfelelően. :)
De becsülendő, hogy kipróbálnád a kétkezi munkát.
Szerintem ha ez a vágyad, akkor szülők ismerősi körében keressetek kőművest, akihez elmehetnél egy kicsit. Ismerős biztosan szívesebben fogad, barátságosabban áll hozzá. :)
Nem "rocket science" a falrakás, a gipszkartonozás vagy bármi, csak némi ész, odafigyelés és egy kis gyakorlat kérdése.
Én is ilyen "ellesős" módszerrel tanultam meg alap kőműves munkákat, szórópisztollyal festeni, vagy ívhegeszteni - mert ha érdekli az embert hamar megtanulja.
27F
Beállsz a melósok közé...
...és te leszel az első kőműves, aki pasik után füttyög majd.
:)
A kőműves szakmához kapcsolt minden terület igen kemény és megterhelő ,még a férfiaknak is. Ez az anyagok nagy súlya miatt adódik ha tetszik ha nem így va,de SOK FÉRFI SEM BÍRJA EZT,nem hogy nő
Ha NŐ létedre úgy gondolod,hogy TE 8-10 órában tudod hordani a talicska betont,vagy húzni a csigára tekert malteros vödröt,akkor no problémo, de az első időszakban a tenyereden képződő gigantikus vízhólyagokért ne tessék siránkozni a mostani puha tenyereddel.
Ha már mégis rád bíznék valamit,az esetleg a betonvas összedrótozása,ha már a főzés nem a kedvenced.
Most épül itt 2 ház egyszerre. A szerelőbetonozás szintjéig van kész. 3 napot dolgoztak rajta, 5 ember átlagban. Mixer, betonpumpa, árokásó gép, kanalas markoló, fuvar, zömítőgép. Ennek már nem az izommunka a lényege.
Igazi főnök, talán 3-szor látta.