A helyszíni beton olcsóbb (a minőség nagy kérdés) a transzportbeton drága (főleg ekkora mennyiség, kiszállítás), de a minőség jobb (ha szakszerű a bedolgozás (a helyszíni átkeveréses, vizezős esetében az is kérdéses)).
Egy biztos, hosszabb távon a térkő mindenképp jobb megoldás.
2021. márc. 5. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Rossz hírem van.
Kocsibejárónál eleve érdemes lebetonozni a térkő alatt is, ha nem akarod, hogy később megsüllyedjen.
17 nm kb 2-2,5 köb beton. Az pont a határeset, hogy olcsóbb legyen a transport. Felénk 3 köb a minimum rendelés.
2021. márc. 6. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Én is azt ajánlom, amit a 2. válaszoló írt. Biztos vannak olyanok, akik megoldják ezt bazaltzúzalékkal, kavicsággyal és azt mondják, hogy ennek a tömörítés az istene és valószínűleg Ők azok, akik szerint a válasza nem hasznos! 3 köb beton az aztán nem egy vagyon, akkor meg legyen és legyen örökös.
2021. ápr. 5. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
2-es,pontosan. "Ún." CKT vízáteresztő betonréteg ajánlatos a kavics-kőzetágyazat tetejére,főleg kocsibejáróknál. Sok helyen lerakják az egynetlen dorong kavics-bazaltágyra 5-6-10 cm vastag 04-esre,aztán 1-2 év mulva bukdácsolnak. 15 cm vastag betont csak kellene raknod minimum,és vasalva természetesen. A tükör ugyanaz mindkét megoldásnál,számold ki te a különbséget! Anyag árakat felleled,ill. megkérdezed a környéketeken. A jól lerakott térkő,és az üzemi beton minősében nincs eltérés. aZ ESZTÉTIKA MÁS KÉRDÉS.
2021. ápr. 5. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Nyomatsz a betonba térkőmintát. Vannak erre szerszámok, mintanyomó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!