MINDEN öblitö csak pénzkidobás, rosszat teszel vele magadnak, a mosógépnek is meg a ruháknak is. Sokkal jobb,ha közönséges ecetet használsz öblitö helyett (1-2 evökanállal az öblitö helyére), akkor szagtalan, fertötlenitett és puha, jobban nevszivó lesz az összes ruhaféle, amosógéped sem meszesedik el.
Textilmérnök vagyok
2010. jún. 17. 22:22
2/9 A kérdező kommentje:
Kössz!
De nem erre voltam kíváncsi!!!
2010. jún. 17. 23:57
3/9 anonim válasza:
Én nem bízok se a teszkósba, se a coop-osba. (meg sorolhatnám) Megvannak a "kedvenceim". (most épp a lenor)
2010. jún. 18. 07:44
4/9 anonim válasza:
coopos és társai (spar,tesco,cora,stb) baromi gagyi. Nem jó az illatuk és nem érnek semmit. Megéri drágábbat venni. Silan, Lenor nagyon jók.
2010. jún. 18. 08:33
5/9 anonim válasza:
Nem jó..
Nem tartja az illatot,híg,sok kell belőle.De ez drágább öblítővel is így van.Egyedül a Lenor tartja az illatát,akkor is,ha kevesebbet teszel belőle.Hosszabb távon sokkal gazdaságosabb.
Nekem minden napi mosás mellett,1 Lenor/hónap=600 Ft.
Más öblítőből 2-3 kell.Coop-os öblítő 250 FtX3=750 Ft.
2010. jún. 18. 08:36
6/9 anonim válasza:
Különben én is így vagyok vele, mint az előttem szóló. Teletölthetem az öblítőtartályt a z olcsóbbakkal, akkor sem lesz jó illatú, vagy másnapra semmit nem érzek belőle. A lenor most nagyon jó, főleg ezzel az illatmegörző összetétellel. Viszont meg fogtok lepődni, de most "sima" Lenorom van és tök jól megmarad az illat. De jó pl. a bip is, és az nem annyira drága.
2010. jún. 18. 08:40
7/9 anonim válasza:
Én kimondottan szeretem a fehér Coop-os öblítő illatát!
Dosia-val mosok általában,és ezzel nagyon jó,és hosszan tartó illata van a ruháknak!
2010. jún. 18. 10:13
8/9 anonim válasza:
A 10:13-as vagyok,még mindig. :)
Én az öblítőt nem hígítom,töményen öntöm a mosógépbe.
2010. jún. 18. 10:14
9/9 anonim válasza:
Ha vennék öblítőt megvenném a Coop márkájút is...de egyébként szerintem is pénzkidobás az öblítő, jó az ecet is!