Szükséges-e garanciát vállalni a gázszerelőnek membrán cserére?
Figyelt kérdés
Kedves gázszerelők, vagy aki ért hozzá! FÉG típusú vízmelegítőben kb. fél éve membránt cserélt a szerelő 10 ezerért, azt mondta, hogy garanciát vállal. Egy hónapja kicserélte ugyanannyiért, mondván, hogy az anyaghibáért nem felel. Most újra ez a probléma, szintén 10 ezerért vállalja a cserét. Rendben van ez így? Már magasabb a membráncsere számlám,mint a gázszámla :((((2015. dec. 20. 14:11
1/3 anonim válasza:
ha ilyen előfordul, akkor vissza kell vinni a membránértékesítőhöz..majd az megreklamálja a gyártónál, vagy a nagykernél..ez nem játék, tudhatná a szerelő is.
Esetleg kérd el a membránt, vidd vissza, ahol vette, reklmáld meg...
...de ne csodálkozz semmin...
2/3 anonim válasza:
munkadíjat elkérheti, anyag árat nem.
ha van számlád, fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez.
ha nincsen, akkor keress más szerelőt, mert ugyan olyan olcsó és ócska membránt fogsz kapni etől a szerelőtől.
másiktól a munka végén kérj számlát, irassad rá a garancia idejét.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, okosabb lettem. Nincs számlám a törött membránról (a szerelő hozta), de az előzőt elnézve nem lehet egy nagy összeg, nem érné meg a herce-hurca. A munkadíj sok, főleg ilyen gyakoriságnál. Valóban legjobb lesz egy másik szerelőt keresni.
2015. dec. 21. 12:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!