Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Digi tapasztalatok?

Digi tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Mi a vélemény a digiről (TV, NET) megbizhatóság, minőség, tapasztalatok. (lehetőleg olyan irjon akinek már volt/van digije.

2015. aug. 9. 18:21
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Régen sok gond volt a nettel, de már sziklaszilárd, hiába van vihar vagy bármi, amíg sírnak a T-Home-osok, addig nekünk minden probléma nélkül van netünk.

A Tv régi típusú kábel, nem tudod visszatekerni vagy felvenni és néha kitalálnak olyanokat, hogy spórolni akarnak és nem fizetik ki egy-két csatorna emelését (ezért nem volt Viasat anno pár napig vagy hétig, de évekig nem volt Comedy Central sem...) vagy kitalálják, hogy csinálnak saját csatornát, és a nagyobb nézettség érdekében leveszik a többit. (Ezért nincs Discovery pl, de zenecsatornákból is csak saját van, pedig régen vagy 4 féle MTV-nk volt).


A netet ajánlom, a TV nem annyira éri meg, de manapság már felesleges a TV szerintem.

2015. aug. 9. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Én több éve váltottam UPC-ről (rabló banda..) Digi-re.

12 ezer helyett ez 6500 lett, tv, net, telefon együtt.

Semmi bajom vele, leszámítva néhány eltűnt csatornát, de ez gondolom más szolgáltatónál is bejátszik.

2015. aug. 10. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Én tavasszal váltottam UPC-ről, minden jó eddig.

Egyszer mondjuk egy napig nem volt szolgáltatás, de az valami nagy villámlás miatt történt.


Azért váltottam konkrétan, mert a UPC-től felhívtak, hogy vagy váltsak magasabb kategóriára több pénzért, vagy úgyis felemelik 6 év után a díjamat. Utánanéztem, kiderült, hogy a Digi alig több, mint felét kéri magasabb szintű szolgáltatásért.

Mikor telefonáltam a UPC-nek, hogy aviszonlátásra, egyből mondták, hogy csökkentik az eddigi díjamat is, csak maradjak. Aztán még kétszer felhívtak, hogy még jobban csökkentik, csak maradjak. Akkor már majdnem ugyanannyira vitték le a díjat, mint amit a Digi kért. Viszont én pofátlanságnak tartottam ezt az eljárást, hogy mindenkitől annyit kérnek, amennyire be tudják csapni, és mégis eljöttem.

Javaslom is mindenkinek, hogy telefonáljon be nekik, hogy lemondja a szolgáltatást, de még ne véglegesítse, valami árcsökkentést egész biztosan el tud érni.


A Digiről úgy hallottam, hogy a szakadék szélén táncolt nemrég még, azért voltak helyenként szolgáltatási hibái, mert nem volt pénz fenntartásra és javításra. A helyi iroda is elég lepukkant. Hogy most milyen a pénzügyi helyzetük, nem tudom, de a szolgáltatással itt speciel nincs gond. (Pesti ismerős viszont szidta őket.) Neked is azt javaslom, hogy az utcátokban kérj véleményt.

2015. aug. 11. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
A UPC-ről ugyanez a tapasztalatom, mint az előző hozzászólónak. Mikor még 12 ezret fizettem (több éve voltam az ügyfelük), bementem személyesen, hogy nincs-e olcsóbb megoldás. Nem, nem, sajnos nincs. Akkor szerződtem a Digi-vel. Amikor bementem a UPC-hez lemondani a szolgáltatást, rögtön ajánlottak volna olcsóbbat. Mosolyogtam, hogy köszönöm, de most már nem, próbálkoztam korábban.. Ezért írtam, hogy rablóbanda.
2015. aug. 11. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

koszonom az eddigi valaszokat!

Diginel hogy van a kabeles bekotes?(tv;net)


Hogy a legjobb lemondani a upct es bekottetni a digit?

2015. aug. 14. 11:30
 6/6 anonim ***** válasza:

Tv-nél maradt a régi koax, netnek húztak be új madzagot. (A nevét nem tudom, de nem koax meg nem a korábbi kéteres, hanem valami harmadikféle.) Ki kellett fizetni, de filléres dolog volt.

Ja, az olcsó Digi-szolgáltatáshoz be kellett köttetni a Digi-telefont is, de beszélni nem muszáj rajta, nálam nincs is készülék rajta, drága lenne, a T-home-os telefonon visszaosztva valami 1 Ft-ra jön ki a percdíj.

Mivel ott csak fix előfizetési díj van, és annyit beszélünk, amennyit akarunk, ezért telefonon mondtam le a UPC-t. Ha neked sok a percdíjad, akkor ne hallgasd végig félórán keresztül a gép dumáját, neten is le lehet mondani, vagy személyesen az ügyfélszolgálaton. Én szívesebben intézkedtem volna személyesen, de olyan belvárosi helyre költöztek, ahol nehéz kocsival megállni, és akkor is jó magas parkolási díjat kell fizetni (ez is ellenük szóló dolog volt), úgyhogy ezért intéztem telefonon. (Neten meg mindig lehet valami olyan, amit szóban elmondtak volna, de ha nem kattintottam oda, akkor abból gond lehet.)

A modemet meg a set top boxot utólag be kellett vinni az ügyfélszolgálatra. Meg kell mondanom, még így a lemondást intéző ügyfélként is udvariasabban bántak velem, mint a Diginél. (Gyöngyös.) Persze, probléma ezeknél sem volt, csak nem éreztem azt az ügyfélközpontúságot.

2015. aug. 14. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!